Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi bullet MT flux RTR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

er det noen som har kjøpt bil hos towerhobbis er det laaaaaaaaang leverings tid hos dei?

Comment

Originally posted by rine View Post
      er det noen som har kjøpt bil hos towerhobbis er det laaaaaaaaang leverings tid hos dei?
      Har som regel tatt ei drøy uke når jeg har bestilt derfra altså 7-9 dager og da har den vært igjennom tollen og alt :P spørs jo såklart hvilken frakt du velger, da....
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Tar ca 7-10 dager, litt ann på når i uken du bestiller o.l, men skal ikke ta noe mere enn det
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

Originally posted by john_erlingbakke View Post
          Tar ca 7-10 dager, litt ann på når i uken du bestiller o.l, men skal ikke ta noe mere enn det
          Hvor lang tid det tar kan variere veldig, om man bestiller med express Men 7-10 dager har eg og opplevd
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

eg tenkte først å kjøpe hpi bullet men no tenkte eg og kjøpe hpi savage 2350 flux. det eg tenkte sku bruke den når samboren er på jobb og datteren min er lagt seg så kan eg herja ut i hagen på kvelds tid. er det et dumt valg? ganske dumt spørsmål om lipo batt kan sikkert lese meg til det men.. er det celler derre mener med 2s 4s 6s.

gjerne ein link til hobbyking til batteri og lader til denne bilen. kor mangen batteri pakker er greit å ha.

eller skal eg kjøpe den andre hpi savage flux med 2.4 gh

tusen takk for hjelpen

Comment

Det er antaller celler som menes når en skriver 2s 3s osv ja
              Det du må huske er at 2350 utgaven av Fluxen bare kan kjøres opp til 2x2s , mens HP utgaven takler 2x3s og det utgjør ganske så mye forskjell på power fronten, men det er jo smak og behag såklart.

ANtallet batteripakker kommer litt an på hvor mye pæng du er villig til å legge i det, eg har 4 3s 6000mah Nanotec og 2x2s 6000Mah Nanotec. Det holder i massevis for meg, har ennå ikke opplevd at eg har kjørt alt tomt før eg eller de andre enter har gått lei, eller har kjørt noe i filler.

Når du skal handle batterier er det vikti å sjekke at batteriene har riktig utladings effekt, dette er markert med et tall og en C feks: 25-50C. Det er en ok rate til Flux, har du batterier med for lav C kan du være uheldig at de tar fyr.

En annen ting du må passe på er å bruke like batterier med like stor C-rate og like mange Mah og likt ladet ellers blir strømtrekket "skeivt" å du kan risikere å ødelegge batteriet.

Link til batterier:

2S:

3S:

Lader finner du hær:

Comment

ekstra deler som greit å ha

eg har bestemt meg no at det blir hpi savage 2350 flux fekk rabatt koder i dag på mail. blir bestilt i kveld eller i morgen. men hva deler er ok å ha liggende eller er det berre kjøpe etter kva som rykker. kor kjøper derre deler til denne bilen.

tusen takk for alle svar

Comment

Om du har god tid kan du bestille i utlandet, om ikke er det elefun.no de er super kjappe på levering og veldig bra på pris

Comment

ang lader og batt

Hei no har eg bestilt 2 stk savage flux hp fra tower hobbis. ein til meg og ein til fetteren min. ca 3700 vart prisen med alt. Men eg lure ang batt og lader .lader som er blitt anbefalt kan du lade 2 batt samtidig. Hva er balanserings brett. Hvordan måle om batterine er like. Hva er viktig med lipo batteri.
                    gjerene ein link så kan eg lese selv-

takk for all hjelp. Gleder meg masse til bilen kjem

Comment

Grattis med bil på vei Et bakangseringsbrett er en plate med plugger der du skal koble til balangseringspluggen på batteriet ser slik ut: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=16644

Men de fleste ladere har slike brett innebygget.

Laderen måler at batteriet blir ladet korrekt av seg selv, så det trenger du ikke å bekymre deg for Den stopper selv når batt er fullt

En veldig bra artikker om behandling av lipo : http://bmk-rc.com/index.php?option=c...d=46&Itemid=52

Men trengte du link til en Twin lader?

Comment

Hei. Etter masse rott med bestiling hos hobby tower så kjøpte eg bilen hos mustit rc i Moss sist uke. Va på ferie hos fetteren min og me kjøpte ein bil kvar. Fekk ein ok pris på 2biler 2 twin lader og 7.4 5200 batteri. Andre dagen så gjord me ein begynner å knuste bilene i kvar andre så delene hagla. Knekte bærearmen oppe og nede. Reiste til Moss for å få deler. Han var tom,men tok fra ein dele bil. Reiste heim men oppdaga at det var feil side. Ringte og sa i fra men han var vekke men kom til bake i tolv tiden på kvelden vist me ville kome. Me reiste ned til kl tolv fekk delene me trengte. Fetteren min fekk ny demper pga lekasje. Kjøpte litt ekstra deler. Kabel til pc for me synst den bremsa dorlig. Me betalte kun ein symbolsk pris. Har aldri møt noen med bedre service. Utrulig bra butikk. http://www.mustit.no/nettbutikk/. Er det noen ting som ok å oppgradere til. Robbie dempere???? Faen den råaste bilen eg har hatt og kjørt. Utrulig gøyyyyyy!!!!!!!!!!!!!

Comment

Dobble dempere

Comment

Dobble dempere
                            ?? har du kjøpt? eller?

Comment

Ja kjøpe hpi savage flux hp hos mustit rc

Comment

Ja kjøpe hpi savage flux hp hos mustit rc
                                Den delen skjønnte eg , men i en post over har du skrevet "dobble dempere" og ikke noe mere...............

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X