Announcement

Collapse
No announcement yet.

E Revo Brutality Hardkjøring med revo'n

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nice hopp Ola

    Hvilke dekk har du på revo-en din Ola og Kristian? Eller hadde på den Ola?
    Ser ut som har du har Pro-line big joe 40 series, stemmer det kristian? Er ikke de litt tunge?
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

    Comment


    • #17
      Jeg kjørte E-revoen mest på 3.2" felger og 3.2" proline badlands..

      Nå har jeg vrengt 3.2" badlands på half-ups (3.7") felger til RC8T`n som jeg foreløpig er veldig fornøyd med.. De hadde nok funket knall til e-revo også Mye mindre vandring i dekksidene..
      Forholdsvis lette dekk med veeeldig bra grep!

      Comment


      • #18
        Okey, det jeg tenker på å kjøpe, da den står uferdig
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • #19
          Jeg bruker big joe's ja, de er supre på revon, e revoen blir liksom en helt annen bil ( bedre handling, kraft, grep osv) men anbefales kun på 4s ^^ de er samme tyngde som originaldekk, men litt større !

          Comment


          • #20
            Originally posted by Kristian Sønnervik View Post
            Ja ok, får prøve å kjøre litt mer hardt neste gang, og det er ok med kritikk, men å kalle det testkjøring syns jeg er litt feil, tross alt er det mye mer hardcore en MYE av de andre videoene på youtube sant ? btw har du vid av hoppa dine ?
            Om du virkelig vil kjøre "hardt" så hjelper det lite og rulle rundt i 15km/t, no offence men blir litt pointless og rulle rundt i 15km/t. Kjør på en stor plass hvor du virkelig kan få opp farten. Bortsett fra det bra video.

            Comment


            • #21
              HEHE! joda fet video og alt det der, men det er på ingen måte hard kjøring! kjøringen på filmen din er ikke i nærheten av å kalles testkjøring en gang om man sammenligner med hvordan man kjører EKTE bashing.

              Her har du film av når jeg TESTER min savage, så kan du jo selv bedømme hva jeg kaller hard kjøring

              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • #22
                Jeg synes nå det er en bra video jeg
                Bra filmet, og ikke kjedelig.
                Så forøvrig en driiitkul film her om dagen (dog ikke monster truck). Snakker om hardkjør: http://www.youtube.com/watch?v=3-Vj96H9YqQ

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X