Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mer problemer :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mer problemer :(

    Prøvde bilen i dag det gikk fint hundre meter ca så slutta bilen nesten å virke. Jeg klemmer inn bånn gass, men da gjør den ikke wheelie en gang :S den reagerer helt fint og alt er tilsynelatende normalt helt til du klemmer inn gassen og den bare fiser av gårde noen forslag?
    Har en Mini-Z med 2.4Ghz og en HPI Savage FLUX Den er rå... Det var alt

  • #2
    lipo cut...sjekk batteria dine...
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Hvilke batterier bruker du ?
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        HPI's PLAZMA 3s 3800mAh og de var lada opp for et par dager siden, men så begynte det å regne og jeg måtte vente til i dag med å kjøre. Flux'en min kutter helt når batteria er tomme så den oppførte seg ikke som om det var tilfelle. Den gikk sakte rundt
        Har en Mini-Z med 2.4Ghz og en HPI Savage FLUX Den er rå... Det var alt

        Comment


        • #5
          hvilken c rating har du på batteriene? De anbefaler minimum 4000mAh på 25c. Så du må ha minimum 30c på batteriene dine for at de skal klare å levere nok strøm på full throttle.

          Batterier mister "punchen" sin etter tid, anbefaler høyest mulig c rating og mAh count!

          Comment


          • #6
            Har 30c men det var laderen som var dårlig, har fått meg ny så problem=borte
            Har en Mini-Z med 2.4Ghz og en HPI Savage FLUX Den er rå... Det var alt

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X