Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av ny bil.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

den e billig ja,men funka bra... mange her inne som bruka den,og veldig billig for ekstra mottakere..
    Men sjølsagt,spektrum , futaba osv e jo safe,men endel dyrare,litt ille å betale 100$ pr mottaker...
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

Comment

Vist jeg kjøper en radio fra Futaba eller Spektrum kan radioene kun brukes sammen med Receivere fra samme merket?
      Martin Iversen 93
      |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

Comment

jepp......

Comment

Såpass. Husker at med FM radioen jeg brukte tidligere var det bare å bytte krystallen så kunne man bruke hvilken som helst motaker.
          Martin Iversen 93
          |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

Comment

jepp,men ikkje med 2.4 ghz...derfor fint med mottakerpris på 5-6$... jalfall når en har 20+ biler..

Comment

Blir vell en slik en likevell da. Synd de ikke hadde den på lager
              Martin Iversen 93

Comment

berre å backorder den...dei fyke fort ut når dei får dei inn...eg har denne og:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...und_Radio.html veldig godt fornøgd med den og,ikkje so fancy,men fleire funksjona og minne til fleire biler..

Comment

Søkte etter den på ebay og fant en radio som ser så å si lik ut. Er det samme radio bare med andre klistremerker?
                  http://www.ebay.com/itm/Flysky-2-4G-FS-GT3B-GT3B-Transmitter-Receiver-w-Failsafe-Car-Boat-/200672650857?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&ha sh=item2eb905a669#ht_7022wt_952

Martin Iversen 93

Comment

jepp....

Comment

Noen som vet om noen bra 6s batterier som passer rett i denne bilen bortsett fra de de har på hobbyking? Hva er målene til batteriplassen på den?
                      Martin Iversen 93

Comment

Batteri på 140mm lengde er det plass til, 148mm hvis du skjærer vekk plasten som er markert med rødt.
                        Batteriet kan være 50mm bredt, og det er maks. Høyde er 48mm med "buret" på, ubegrenset uten, men da må du finne andre måter og feste batteriet på.
                        FLY FLY FLY!!!

Comment

Bestillte den radiostyringa fra ebay nå Carish. Ble rundt 230 med frakt, Ikke så ille.
                          Men hvor stor er denne motakeren. Har jo noe andre greier å bruke den til også. Er den liten nok til å få pressa i en Micro-t kanskje?
                          Martin Iversen 93

Comment

Originally posted by KjoTTbein View Post
                            Bestillte den radiostyringa fra ebay nå Carish. Ble rundt 230 med frakt, Ikke så ille.
                            Men hvor stor er denne motakeren. Har jo noe andre greier å bruke den til også. Er den liten nok til å få pressa i en Micro-t kanskje?
                            Mottakeren er rett over 3cm lang, litt over 2 brei og ca 0,7cm hoy
                            faar plass til den i microTen min, men vet ikke hvor mye plass som blir igjen til resten av elektronikken
                            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Hvilken demperolje tykkelse bør jeg ha på denna bilen?
                              Bestilte en flaske 30W for noen dager siden men så nylig at jeg hadde jo en flaske fra før av med denne tykkelsen jeg brukte til 1/18 biler før. Egner denne seg for biler på denne størrelsen også?
                              Martin Iversen 93

Comment

Fikk bilen i dag. Ser veldig bra ut. Eneste som irriterte meg var at det var sånne skruer som jeg ikke har skrujern til. Så må vell dra å handle meg det i morgen..
                                Martin Iversen 93

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X