Grunnen er att jeg egenkli ikkje var så inni børsteløs å børste, hvor mye forsjellen var.. Fant jo fort ut att det var en del forsjell på fart. Pluss jeg har brent den ene motoren min, begynte å ryke under kjøring å etter det har den ikke ville gå.. Så da bygger jeg bare en bl sjølv, blir dyrere å selge min for å så kjøpe meg en bl etter som jeg måtte ha kjøpt ny motor til min for i det hele tatt få noe for den.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trimme traxxas e-revo
Collapse
X
-
Originally posted by john_erlingbakke View PostSer denskaff deg en Mamba Monster esc og en castle 1717, så skal du se att det fløtter seg
Last edited by HPI; 21 March 2012, 13:38.HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo
Comment
-
Originally posted by HPI View PostNoen spesiell grunn til at du foretrekker 1580kv utgaven? Ville nok heller gått for 2200kv utgaven (Neu-Castle 1515) og 18/65 pinion/spur til allround bruk. Den er ikke mulig å håndtere på full spiker på 6S allikevel, så det har ingenting for seg å gå ned i kv rating for å kunne få enda mer toppfart.Neida, det er hovudsaklig for å få mere torque og litt mindre turtallsvillig på start, seff den kan en jo stille via MM og... men nå er min snillt giret og i øyeblikker, husker ikke på stående for hvilken piniong som står i men kjører på 56 spur for å holde nesa litt nede. Så er der i tillegg montert LST sine xxl differ fremme og bak, kershaw stål mellomaxel og lst2 stikkaxler
Så den holder unna for trøkket enda
Forrsten er det jævlig vanskelig å få tak i de motorene nå, eg hadde flax og fikk tak i da de solgte ut lageret hos Castle.
Grunnen til det er at Traxxas skulle ha "enerett" på de motorene, da det er den de bruker i XO-1 leken sinEier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
-
Ja, ser det ligger en del 1717 motorer fra XO-1 på ebay. Men de er veldig overpriset, rundt 180-200 dollar. Til sammenligning får du en Tekin T8 Sensored for 120 dollar.
Men samme selgerne skriver "big block" i auksjonen også. Tror ikke de helt vet hva de snakker om.
Du skal lete lenge før du finner motorblokken i en elektro motor.HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo
Comment
-
Originally posted by HPI View PostJa, ser det ligger en del 1717 motorer fra XO-1 på ebay. Men de er veldig overpriset, rundt 180-200 dollar. Til sammenligning får du en Tekin T8 Sensored for 120 dollar.
Men samme selgerne skriver "big block" i auksjonen også. Tror ikke de helt vet hva de snakker om.
Du skal lete lenge før du finner motorblokken i en elektro motor.Sakset fra traxxas.com-----> NEW Traxxas Big Block Brushless Motor, Powered by Castle
Men som du sier, det hører jo ikke hjemme der i det hele tattMen om du leiter litt på OSE.com finner du de til omtrent samma prisen. Siden de er veldig poppis i båter pga momentet
Eg var vel litt mere heldig da eg kjøpte mine, betalte 50$ stk fra hylla til Castle
Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
-
Originally posted by john_erlingbakke View PostMen som du sier, det hører jo ikke hjemme der i det hele tattMen om du leiter litt på OSE.com finner du de til omtrent samma prisen. Siden de er veldig poppis i båter pga momentet
Eg var vel litt mere heldig da eg kjøpte mine, betalte 50$ stk fra hylla til Castle
$50 er grei deal :P
Forøvrig ikke overrasket over at Traxxas kaller det big block heller. Kommer jo tross alt fra landet som ikke kan forskjell på hjul, felg og dekk...HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Comment
-
Originally posted by HPI View PostMine, som i flere? Ser ut som du er nødt til å dele med deg
$50 er grei deal :P
Forøvrig ikke overrasket over at Traxxas kaller det big block heller. Kommer jo tross alt fra landet som ikke kan forskjell på hjul, felg og dekk...
USA= der alt er større og har en bunke med advarsler som følger medEier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
-
Originally posted by h0ggern View Posthpi!!!! har flere jeg oxo liggende så bare å si fra om du trengerbytter gjerne jeg i rc ting..
MVH
Eivind
41242698Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment