Announcement

Collapse
No announcement yet.

SC BANE i akershus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

drit i overtray, kjøp heller den "posen"
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

posen?? tenker du på sånn strømpe?? fant en film på youtube:P

Overtray er kjøpt det:P tok det sammen med bilen da det kosta 50spenn elns..er greit når snøen kommer da iaf:P

Tor MartiN!
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

Comment

Da har bilen kommet:P

er helt sjokka av at den lever etter at 3"unger" har hærja i ca 2timer..eneste jeg tok var regulatorern..den gikk etter 3min tror jeg, 35c 5200mah 2s lipo pluss vann funka dårligt:P men må bare si at bilen har detti fra 3meter å landa på taket/sia sikkert 10-15 ganger å det er bare 1skade på karrossen...ellers 100% intakt:P vi har kjørt på Frogner, er noe skate saker der:P

pga trøbbel med lastebil får jeg ikke masse ennå men det kommer om ikke lenge da skal jeg starte på bana:P Skal lage et dirt hopp der i helgen da jeg har litt masse=D

Kunne du tatt et bilde av hvor man lager dissa hulla? merker at bilen dras syk tilbake ved store hopp, mista 1karross pinne idag... OG satte på overtray og regulatoren blir ikke varm engang=D motoren henger jo nesten fritt så den er nesten kald=D men jeg kommer til å kjøre med overtray. da det funka som faen,,, ellers 10/10 fra meg på bilen xD
        Tor Martin

Comment

Høres jo kjempe bra ut da TM
          Gleder meg til å offroad'ern min også!
          Da kommer jeg nedover så bygger vi og hærjer i takt
          Også Drifter vi litt på slutten av dagen elns

Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Ser du trekantene bak der ? og hullene foran ? hjelper en del faktisk. men de lysa i front, sånn som jeg har montert de det var klønete
            CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

ok det der må testes=D

Liten update på hva som har skjedd med bilen idet siste^^:
              Standar Esc har død
              2motakere har død
              Motorn til driftern min døde.
              1sender har død XD

men detta er mest min skyld..

MEN fikk en sykt bra ide (synes jeg) etter å ha drevet med litt (bashing) på skate skane på frogner fant jeg ut at jeg skal lage min egen lille bashing bane også:P Siden jeg har alt jeg trenger for å lage det=D

Her er planen da=D

Skal bruke plater som er 1.2m x 2.4 m skal lage et "platehopp" Se bilde 1, og en skråvegg så man kan holde grei fart:P

http://itsgrice.com/wp-content/uploa...602.234558.jpg Bare uten gappen å i lik høyde!

og den skrå veggen lager jeg ved å rettåslett legge plata på skrå! og bygge en støtte mur XD tror det kan bli fett:P man får ca 20meter å skaffe seg fart på(varier på hvor man setter hoppet bare:P)

Også lurer jeg på å sette inn detta i Bilen jeg ^^

Speedstar Brushless ESC 3.5T (R01200) http://www.absolutthobby.no/product_...3564a89e8c38bb

Platinium Brushless Motor 4.5T (R03002) http://www.absolutthobby.no/product_...564a89e8c38bbq

Skal ha detta i drifern min så tenkte kanskje å teste det i SC bilen først=D

Tor MartiN!

Comment

fant ut at de pltene ble for myke så har lagd det første hoppet på SC bana idag=D ble som en fun boks uten sider=D

Eller det vi kalte plate hopp på crossen. FIkk testa det 1gang før regnet starta for godt så fant ut at jeg kanskje skal bygge det lengre..Men man fikk GOD luft tid der, la dissa platene jeg har over så man har godt grep der=D eller i regner var det heller ræva men men, skal få lagd 1hopp til i morra eller kanskje få bygd detta større, men har ikke så mye mere masse å ta av..

Og har fått fiksa så jeg får kjørt men skulle nok ha skaffa meg ny motor combo ja:P

Tor Martin (bilder av hoppet imorra:P)

Comment

du får ikke taki noe rør, så du kan lage luuup æ?

Comment

Skal si ifra så jeg kan få beskjed hvis det dukker opp noe:P men har ikke noe på innerlomma nei:P

Tor Martin!

Comment

Hvor finner man loop i 1:1 CORR Racing egentlig?

Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

Comment

regner ikke med at man finner det men hadde vært fun å lagd på "bashing" bana:P

Tor Martin

Comment

Kanskje bli med nå på torsdag på hvervenbukta kl 16?
                          Så får du testet bilen sammen med andre??

Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Må det finnes i 1:1 da? Hmm.. Er det ikke radiostyrt bil vi driver med..

Comment

Ja regner med at jeg joiner bukta=D

Men hvis folk er keen så har jeg fiksa 2hopp nå, et ganske stort å et litt mindre:P kommer nok mere i løpet av dagen så er bare å komme:P

VeiBeskrivelse:
                              Fra E6 (skedsmokorset) Ta av til frogner, ta til venstre(3avkjøring i rundkjøringa) så blir det 2til venstre, der ligger det 2hvite hus et stort å et lite,, da ser du en blå conteiner, bana ligger bak der=D

Fra Kløfta gjelder det samma ta av mot frogner

Gjærne si ifra hvis du kommer så skal jeg fikse strøm, ta helst med egen stol hvis det er å foretrekke=D

Kommer noen bilder av litt div kjøring snart=D

Tor Martin!

Comment

Bilder:

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X