Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi Blitz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg kjører 86/23 i min Slash og da er den litt dau i starten ja.

Med 83/18 var den helt perfelt for min kjøring men jeg har ikke igjen flere spur i den størrelsen
    HPI Baja 5T

Comment

Har testa den med 88/19 nå og tror det funker gull:P

Men skal høre om de har flere så jeg får noen i reserve:P Skal også se om det kanskje blir noe nytt:P

TM!(Blir Bukta imorra hvis folk er med:P Jeg skal iaf dit=D)
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

Comment

Fikk du kjørt noe i dag i det hele tatt?

Vi dro ned på den lille banen etterpå, ganske bra der også.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

daså...ja ble ca 5runder før jeg tok det ene drevet glemte å skru fast motorn så pinionen dro opp det andre hjulet.:P
          Men ble BL system da:P også fikk jeg satt på drev osv hjemme så har testa ute å det funker som fjell:P er klar for mere kjøring vi:P

tenkt meg en tur imorra, si ifra når det passer for dere da:P

TM

Comment

kjørte i stykker noen deler på det store hoppet, så jeg har bare bakhjulsdrift for tiden.
            Deler er bestilt, men det blir nok en liten stund før jeg får kjørt igjen.

Laget forresten en egen tråd med noen bilder og litt film. Vi kunne kanskje brukt den til å "samle" styrkene til kjøring
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Da har jeg vært på den lokale hobby butikken Som det så fint kan sies:P Å ble et lite kjøp der da gitt, ble farge til overtrayen også ble det ny servo da jeg synes den standarn er for svak! ble En Hitec HS-645MG,

Og overtrayen er kappa til å lakkes før jeg må modde den ferdig:P Har et lurt prosjket på gang, kommer bildet etterhvert:P Også bestilt 4spur gir så jeg har det, Så da er det bare å vente på spursa å bedre vær:P

TM

Comment

bare spørr her jeg:P Noen som har noe erfaring med farging av plast? tenkte å farge noe deler men har igrunn aldrig gjort det før:P Alle tips tas imot med et stoort takk!

TM

Comment

Herlig Venter på servo til min jeg

Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Originally posted by >Jonas< View Post
                    Du har krav på ny regulator (eller å få den reparert) etter forbrukerkjøpsloven hvis du selv ikke er årsaken til at den ikke fungerer lenger. Dersom de allerede er kjent med problemet bør det ihvertfall være en smal sak å få en ny/reparert regulator. Så dette var dårlig av butikken..
                    Du burde helt klart fått ny fartsregulator, den som sitter der orginalt takler lippo, men det er ingen lippo cut off, så det må eventuelt settes på i tillegg Den orginale funker bra, men man bør stripse den fast slik at den tåler litt hopp og sprett! Den bilen som vant uoffisielt Nordisk i Bergen kjørte med orginal fartsregulator og lippo!
                    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

Comment

hvem esc tenker du på? Standar? Den tviler jeg på at jeg får ny av da den hilste på litt vann:P men tenkte meg en tur på RCland å høre..ESCen dems har ikke fått vann/dritt på seg å den takler lipo. men bare slutta å funke ut av det blå!

Tor Martin!

Comment

Jeg har farget plast. Tenkte du på å koke delene med batikkfarge eller spraye de?

Fabiz
                        Smallsize Hobbyland A/S
                        Team Losi : Spektrum

Comment

tenkte å koke dem jeg:P Tror det vil funke best i lengden:P

Kunne du lagd / linka til en liten idiot Guide?:P

TM
                          btw. det var bra oppmøte på bukta idag:P Vi var opp i 6SC biler på lillebana:P Håper på like mange imorra. Da kommer jeg nok i 12-13tia å blir til kvelden(hvis bilen lever da:P)

Comment

Hell oppi farge, jeg bruker Dylon, og salt i en kjele som du ALDRI skal bruke igjen, legg delene oppi knyttet i en hyssingstomp så du får løftet delene ut av vannet, og ha delene i vannet til de er den fargen du vil ha. En regel er jo at du ikke får farget til en lysere farge enn det som er på delen fra før av.

Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S

Comment

delene jeg skal farge er Hvite/grå å jeg skal ha dem Røde tror jeg:P Er HPI blitz ESE kitten!:P

TM

Comment

Originally posted by TorMartin View Post
                                delene jeg skal farge er Hvite/grå å jeg skal ha dem Røde tror jeg:P Er HPI blitz ESE kitten!:P

TM
                                Ja, der er delene "dyeable" som det heter, så da kan du bruke kokemetoden.

Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X