Announcement

Collapse
No announcement yet.

Short Course Cup i Vinter!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mustitRC View Post
    jconcepts er ikke lov Du kan jo klippe de da he he
    Da gjør jeg det.

    Comment


    • #32
      men sier igjen jeg at jeg trenger dekk å felger så håper dere har detta inne:P samt litt ESE deler xD


      TM
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #33
        Originally posted by TorMartin View Post
        men sier igjen jeg at jeg trenger dekk å felger så håper dere har detta inne:P samt litt ESE deler xD


        TM
        Ikke bekymre deg det løser seg
        www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

        Comment


        • #34
          REGLER OG GJENNOMFØRING AV BMRK/mustitRC cup OFFROAD

          Cupen blir kjørt over 5 runder (Short Course 10) Alle runder blir tellende, så her blir det den som klarer å plukke mest poeng totalt som vinner!!!
          I utgangspunktet skal alle løpene gå på Østfold RC Senter. Cupen er lisensfri bortsettfra de gangene den krasjer med NC løp og det kommer til å skje 2 ganger. Vi vil selge FUN lisenser på stedet (kr 70,-) Så det skal ikke by på problemer.
          I tillegg så vil det i de tilfellene cupen krasjer med NC måtte betales ett ekstra gebyr på kr 100,- for å få resultatet tellende. For de som kjører på Fun lisens så blir det ikke noe ekstra gebyr, de betaler bare deltaker avgiften på NC og så har de tellende resultat i Cupen.
          Cupen koster i utgangs kr 150,- for over de over 16 og 100,- for de under. I SC så vil det koste kr 100,- uansett, men man får delta gratis på søndagsløpet om man da allerede har betalt på lørdagen. Alle kr som kommer inn i Cupen går til premiering!!! ☺ Så premieringen vil bli som følger:

          2wd Buggy
          1.plass kr 3000,-
          2.plass kr 1000,-
          3.plass kr 500,-

          4wd Buggy Samme som i 2wd

          Det vil bli pokaler i tillegg.

          I Short Course så vil premieringen bli:
          1.plass HPI Blitz ESE
          2.plass HPI Blitz
          3.plass Børsteløst motorsett

          Disse premieringen gjelder sammenlagtseieren.

          Det vil også her vanke pokaler osv. Det vil bli litt alternative premieringer også!
          I SC klassen så vil det bli premiering til de under 12 år hver eneste runde.

          Vi håper at denne Cupen skal bli en suksess og være med på å utvikle RC i Norge!
          Så vi ønsker alle hjertelig velkomne!


          Poeng fordeling:
          1.plass 100poeng
          2.plass 85poeng
          3.plass 75poeng
          4.plass 67poeng
          5.plass 61poeng
          6.plass 56poeng
          7.plass 52poeng
          8.plass 49poeng
          9.plass 47poeng
          10.plass 45poeng
          11.plass 40poeng
          12.plass 38 poeng
          13.plass 36 poeng
          14.plass 34poeng
          15.plass 32poeng
          16.plass 30poeng
          17.plass 28poeng
          18.plass 26poeng
          19.plass 24poeng
          20.plass 22poeng
          21.plass 20poeng
          22.plass 18poeng
          23.plass 16poeng
          24.plass 14poeng
          25.plass 12poeng
          26.plass 10poeng
          27.plass 8poeng 28.plass 6poeng 29.plass 4poeng 30.plass 2poeng
          Under plass 2poeng ☺
          Det vil ligge resultater på nett etter hvert enkelt løp ☺

          Følg med på www.bmrk.net
          www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

          Comment


          • #35
            Ranking listen etter første og andre runde i short course bmrk cup 9/10. Oktober

            Sjekk resultater på www.bmrk.net

            Sjuke ting
            www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

            Comment


            • #36
              Da er det duket for runde nr 2 i Cupen, lørdag 30 November kjører vi 2wd og 4wd samt SC Det kommer til å bli en hektisk dag, men vi må holde trykket oppe her! Viktig og holde stemningen opp og viktig å få kjørt konkurranse

              Påmelding vil komme ut på www.bmrk.net!

              Spre det gode budskap! Sjuke ting!
              www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

              Comment


              • #37
                30 November eller 30 Oktober? Mener jeg leste 30 Oktober på en eller annen side hvertfall :P Hvordan er det med 4wd SC? Fikk lyst til å prøve meg med Slashen min, selv om jeg ikke er stort erfaren enda og at Traxxas ikke går for å ha de beste løpsbilene akkurat. Men så nettopp videoen fra første løpet av SC hos dere, og må si det så spennende ut.
                TLR 22

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Nitrius View Post
                  30 November eller 30 Oktober? Mener jeg leste 30 Oktober på en eller annen side hvertfall :P Hvordan er det med 4wd SC? Fikk lyst til å prøve meg med Slashen min, selv om jeg ikke er stort erfaren enda og at Traxxas ikke går for å ha de beste løpsbilene akkurat. Men så nettopp videoen fra første løpet av SC hos dere, og må si det så spennende ut.
                  30 Oktober sjekk www.bmrk.net Der er det påmelding også Bare kom med Slashen din du Vi kjører 4wd og 2wd omhverandre, så dette blir gøy! Tro meg det var spennende og det blir nok ikke noe mindre spennende etterhvert!
                  www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                  Comment


                  • #39
                    Dette er sjuke ting! Vi fant brått ut nå at hvorfor ikke bare være der fra fredag natt til lørdag morgen. En av grunnene er at en av våre ansatte har litt problemer med å komme seg opp om morgenen og etter mange interne samtaler nå så har vi kommet frem til at det å være oppe hele natten eller ha med seg en sovepose var en flott løsning

                    Så om det er noen andre som har lyst å døgne sammen med oss, eller sove i "wall of death" Selvfølgelig på eget ansvar så er Dere hjertelig velkomne! Bare å ta med sovepose og ligge underlag eller kjøre hele natten!
                    www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                    Comment


                    • #40
                      Endringer vedrørende hvor løpet skal avvikles...

                      Idag tok huseier strøm og vann fra lokalene våre, vi er i en rettsvist med huseier, grunnet at Schianders som holdt til i lokalene rundt ellers i bygget gikk konkurs og trakk seg fra leiekontrakten ulovlig. Huseier skal da bygge om bygget og startet på det idag uten at de har fått medhold fra Tingretten om at de kan kaste oss ut, noe de egentlig ikke kan gjøre. Men kort fortalt, det er billigere for de å kaste oss ut ulovlig å eventuelt da måtte betale en erstatningsbit, enn å måtte vente med ombygging. Vi snakker jo beløp i million klassen for dems del. Så vi har forståelse for det, selv om det føles blodig urettferdig.

                      Vi vet at mange har nå ordnet det til denne helgen med løp, familie, barnepass osv. Pluss at vi har noen flere NC løp og morro Cup løp som skal gjennomføres. Så vi har brukt dagen idag til å finne ny hall. Det har vi klart. Den koster skjorta, så vi er bare glad om vi klarer å gå i null. I utgangspunktet så har vi da leid den for November og håper at vi kan få forlenget det måned for måned. Men sjansen for at lokalet skal bli utleid er stor.

                      Vi vil da fortsette med de åpningstidene vi har hatt hele tiden nå (se forøvrig www.bmrk.net)

                      Det vil også si at vi kommer til å løpe rundt i natt med hodelykter å pakke sammen tepper, kiosk osv. osv. Pluss bruke morgendagen og kveld natt til å komme i mål, slik at løpet blir gjennomført og at "touring gutta får kjørt på søndag"

                      Vi tror at vi skal klare dette, selv om at frustrasjonen som trenger seg på at "er det helt umulig å få til noe". Men man må bare stå på å ikke la seg tråkke på, så får man det igjen en eller annen gang... kanskje..... Sjuke ting!

                      Lokalet vi nå skal inn i ligger rett bak Rygge Storsenter "gamle Europris" Veldig bra lys og utrolig slett og fint, så om ikke annet så blir vel 1/12 track gutta glade!

                      VI TAR GLEDELIG IMOT HJELP......... hJeLp....
                      www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                      Comment


                      • #41
                        Var kjempe artig dette, nye lokalene(selv om jeg aldri har vært på det gamle) funka flott syntes jeg. Kult å endelig få kjørt et ordentlig løp også, selv om jeg ikke var så jævlig god akkurat, for skylde på en kombinasjon om at dette var første gangen og at Slash 4x4 ruller rundt alt for lett :P
                        TLR 22

                        Comment


                        • #42
                          Resultater ligger på www.bmrk.net
                          www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                          Comment


                          • #43
                            NY Runde i Short Course Cupen nå førstkommende lørdag!!!!!!!!!

                            Litt kort frist men vi måtte vurdere om vi fikk plass til å kjøre denne cupen denne helgen og lørdagen så klarer vi å smette den inn, så nå er det bare løp å meld Dere på eller klikk inn på www.bmrk.net og Løpspåmelding

                            Sjuke ting!!!
                            www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                            Comment


                            • #44
                              Når er neste gang ? og kan jeg kjøre med disse på banen ?

                              Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.


                              har brukt de ute også lignende sett, sitter så utrolig bra.
                              CRC - 3Racing - Tamiya

                              Comment


                              • #45
                                Påmelding til cupen kommer snart ut på www.bmrk.net Vi kjører igang med en runde til nå i November for å slippe litt av Jule rushet, pluss usikkerheten rundt hallen og om man klarer å komme i mål. Vi snakker mye kr for å komme i mål, og vi er på gang med andre muligheter, men for å sikre oss at vi skal få gjennomført Cup, samt holde trykket oppe så kjører vi full drill 27 og 28. November.

                                -27 November så blir det 2wd og SC
                                -28 November så blir det 4wd og SC

                                Så da ønsker vi alle hjertelig velkomne! Til eventuelt nye så trenger man ikke lisens og heller ikke Efra godkjente batterier osv. for å kjøre denne runden av cupen Da er det bare å melde seg på!!!!! Sjuke ting!!!

                                Hørte rykter om at Lara skulle komme med Tracken sin å sette ny fartsrekord gjennom "wall of death"..... ha ha så her blir det show! Han var den kjappeste av Track gutta som bilpåsetter nå sist NC runde. Hadde ett par tigersprang som undertegnede måtte se seg missunnelig på! Velballansert, kjapt og utrolig frekt timet. he he
                                www.bmrk.net * Hotbodies * Assosiated * Scumacher * Savöx * Jconcepts * Nosram * Epic Trinity *

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X