Påmelding til cupen kommer snart ut på www.bmrk.net Vi kjører igang med en runde til nå i November for å slippe litt av Jule rushet, pluss usikkerheten rundt hallen og om man klarer å komme i mål. Vi snakker mye kr for å komme i mål, og vi er på gang med andre muligheter, men for å sikre oss at vi skal få gjennomført Cup, samt holde trykket oppe så kjører vi full drill 27 og 28. November.
-27 November så blir det 2wd og SC
-28 November så blir det 4wd og SC
Så da ønsker vi alle hjertelig velkomne! Til eventuelt nye så trenger man ikke lisens og heller ikke Efra godkjente batterier osv. for å kjøre denne runden av cupen Da er det bare å melde seg på!!!!! Sjuke ting!!!
Hørte rykter om at Lara skulle komme med Tracken sin å sette ny fartsrekord gjennom "wall of death"..... ha ha så her blir det show! Han var den kjappeste av Track gutta som bilpåsetter nå sist NC runde. Hadde ett par tigersprang som undertegnede måtte se seg missunnelig på! Velballansert, kjapt og utrolig frekt timet. he he
Mulig det er meg, men hvor ligger påmeldinga til løpet? Er det 2 individuelle SC cuper eller bør man kjøre begge dagene..
Kim Gjerstad Oslo
Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb
Mulig det er meg, men hvor ligger påmeldinga til løpet? Er det 2 individuelle SC cuper eller bør man kjøre begge dagene..
Det er ikke deg!
Når det gjelder SC så er det 2ulike runder så jeg anbefaler deg å kjøre begge! he he Og det dukker nok ennå flere nye fjes denne runden!! Dette begynner jo å bli helt villt...
Ellers:
Det er ikke blitt lagt ut noe påmeldings link, så vi bare registrerer fortløpende ved annkomst! Fritrening fra 0800-0930, registrering i samme tidsrom! Om det er noen som ikke har transponder så har vi enten til utleie eller salg på stedet. Vi ønsker alle hjertelig velkommen til en ny Race helg sjuke ting!
Kim Gjerstad Oslo
Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb
Nye runder i SC cupen og en "winner takes it all i buggy"
Den syvende runden i i SC cupen går av stabelen søndag 23. Januar!!! Påmelding vil komme opp på www.bmrk.net
Den åttende runden i SC cupen går da lørdag den 29. Januar. Denne dagen vil det også være en åpen klasse for buggy gutta, man kan stille med 2wd eller 4wd, det vil koste kr 150,- å være med. 50,- kroner av hver påmelding går til en pott som den som vinner hele greia får Det vil i tillegg bli premiering til alle under 12 år!!
Buggy løpet er ment som trening og grunnet at det er kun 1 runde igjen av Buggy Cupen, så har vi lyst å kjøre en stor felles avrunding av denne cupen sammens med SC. Men man trenger jo løpstrening så da er det bare å kjøre på
Den syvende runden i i SC cupen går av stabelen søndag 23. Januar!!! Påmelding vil komme opp på www.bmrk.net
Den åttende runden i SC cupen går da lørdag den 29. Januar. Denne dagen vil det også være en åpen klasse for buggy gutta, man kan stille med 2wd eller 4wd, det vil koste kr 150,- å være med. 50,- kroner av hver påmelding går til en pott som den som vinner hele greia får Det vil i tillegg bli premiering til alle under 12 år!!
Buggy løpet er ment som trening og grunnet at det er kun 1 runde igjen av Buggy Cupen, så har vi lyst å kjøre en stor felles avrunding av denne cupen sammens med SC. Men man trenger jo løpstrening så da er det bare å kjøre på
Vi gleder oss! sjuke ting....
Blir det delt opp i 2wd og 4wd i short course? er jo nesten like mange med 4wd som 2wd nå...
Blir det delt opp i 2wd og 4wd i short course? er jo nesten like mange med 4wd som 2wd nå...
Hvis det blir stor pågang på 4wd så setter vi disse opp i egne heat, men jeg tror ikke dette vil bli noe problem. Av de 27 som har deltatt så har jeg bare registrert 4 stk. 4wd...., så da er fremdeles stort sett alt som er 2wd
men når 4wd har alle 2wdene på minst 2runder per runde da må man jo nesten spørre om det ikke skulle telt i cuppen? heller bedt dem stille med 2wd! husker også at dere sa at vi skulle kjøre skilte klasser! Jeg pers syntes det er kjipt med 2wd å 4wd, Det hadde vært greit om vi hadde sjangs til å ta dem men ingen med 2wd som jeg har sett har slått 4wdene xD
Men får se har intrykk av at det eer flere som skal kjøre 4wd nå
[QUOTE=TorMartin;438100]men når 4wd har alle 2wdene på minst 2runder per runde da må man jo nesten spørre om det ikke skulle telt i cuppen? heller bedt dem stille med 2wd! husker også at dere sa at vi skulle kjøre skilte klasser! Jeg pers syntes det er kjipt med 2wd å 4wd, Det hadde vært greit om vi hadde sjangs til å ta dem men ingen med 2wd som jeg har sett har slått 4wdene xD
Men får se har intrykk av at det eer flere som skal kjøre 4wd nå
Dette er en forholdsvis ny klasse her nå, og vi vil ha med flest mulig Men vi gjør det veldig enkelt, vi trekker fra 20% på poengsummen til de som kjører 4wd Vi justerer også poengene de allerede har fått). Vi ønsker at så mange som mulig skal bli gira på å kjøre SC, og det vil bli ulike klasser etterhvert! 2wd vil nok alltid være størst tror jeg, billigst, enklest å skru på, lang batteri kapasitet.
2wd pleier jo å være den råeste klassen å vinne innenfor elektro
Når det gjelder SC cupen til helgen så tar vi påmelding på stedet Vi begynner å melde på fra 0930, løpet starter vi ca kl 11 Alle er hjertelig velkomne!! Så da blir søndag en heftig racing dag!
Comment