Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maverick Strada SC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jepp har vært innom wheelspinmodels og sett de har masse deler de elefun får tak i alt av deler til bilen .. må bare inn i butikken og bestille de har ikke alle delene ute på siden .. i dag knakk en liten del av karroseriet også kjørte opp en dødla bratt skråning og velta 10-15 meter baklengs :=) er virkelig åveraska over at bilen holder så bra

    Comment


    • #17
      Fikk bilen i dag... lol sier jeg bare. Trodde ikke den var så liten. (er så vant til slashen ser du)
      Dekka var veldig små. så jeg putta orginal dekka til slashen. Motoren som står i er bare LOL! Så setter i BL setup til uka.
      Blir gøy å se hvor mye den tåler på sin første bash med BL
      Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

      Comment


      • #18
        hehe ja er ikke så veldig stor nei .. ja dekka er ikke så veldig store. . motoren er dritt dau. men er utrolig gøy og kjøre med bl setup

        Comment


        • #19
          Da har jeg satt på en nytt bl setup. Skal si den går nå. Får den faktisk til å "steile". Satt også i ny servo, den som sto i var søppel.
          Støtdemperne på bilen lekker, så må nok kontakte elefun, å få noen nye.
          Men til å være en så billig bil, så er den gøy å kjøre. Har ikke fått bashet med den ennå.
          Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

          Comment


          • #20
            må være noe feil med demperene da.. mine er fine som bare det de.. jeg syntes servoen var helt grei jeg .. min var rask og fin den..

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X