Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til optionparts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjelp til optionparts

Jeg trenger hjelp med hvor jeg kan bestille trygt opiondeler tiol Revo Jato, da tenker jeg p bigblock feste til jato New era motorfeste til revo
    Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
    Jeg trenger hjelp med hvor jeg kan bestille trygt opiondeler tiol Revo Jato, da tenker jeg p bigblock feste til jato New era motorfeste til revo
    Sjekket ut ebay ? Ved bud (m ofte sitte litt p natta) Kan du f VELDIG billige deler der Bestilte selv en 7 forskjellige deler der til 196 kr MED frakt, Og dette er til en Losi som ikke akkurat er kjent for billige deler.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Finner nada av motorfester av typen jeg trenger p ebay, men ja mye billige deler
      Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

Comment

Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
        Finner nada av motorfester av typen jeg trenger p ebay, men ja mye billige deler
        sjekket p www.amainhobbie.com ? Evnt www.towerhobbies.com og rcmart.com
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Jeg handler mye Traxxasdeler hos TheToyz og ToadzRC, kan anbefales.
          De er begge p eBay s jeg handler enten fra dem der eller p deres egne nettsider.
          sigpic Kenneth Skulstad
          70 mod. med dilla p Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,675   Posts: 440,439   Members: 18,904   Active Members: 17
          Welcome to our newest member, UncleDanilo.
          Working...
          X