Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til optionparts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til optionparts

    Jeg trenger hjelp med hvor jeg kan bestille trygt opiondeler tiol Revo å Jato, da tenker jeg på bigblock feste til jato å New era motorfeste til revo
    Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

  • #2
    Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
    Jeg trenger hjelp med hvor jeg kan bestille trygt opiondeler tiol Revo å Jato, da tenker jeg på bigblock feste til jato å New era motorfeste til revo
    Sjekket ut ebay ? Ved bud (må ofte sitte litt på natta) Kan du få VELDIG billige deler der Bestilte selv en 7 forskjellige deler der til 196 kr MED frakt, Og dette er til en Losi som ikke akkurat er kjent for billige deler.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Finner nada av motorfester av typen jeg trenger på ebay, men ja mye billige deler
      Serpent 966, Hpi Trophy med Force 36, HPI Sprint Pro,Tamiya TT01

      Comment


      • #4
        Originally posted by 2Fast4YouCL View Post
        Finner nada av motorfester av typen jeg trenger på ebay, men ja mye billige deler
        sjekket på www.amainhobbie.com ? Evnt www.towerhobbies.com og rcmart.com
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Jeg handler mye Traxxasdeler hos TheToyz og ToadzRC, kan anbefales.
          De er begge på eBay så jeg handler enten fra dem der eller på deres egne nettsider.
          sigpic Kenneth Skulstad
          70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X