Jeg trenger hjelp med hvor jeg kan bestille trygt opiondeler tiol Revo å Jato, da tenker jeg på bigblock feste til jato å New era motorfeste til revo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjelp til optionparts
Collapse
X
-
Sjekket ut ebay ? Ved bud (må ofte sitte litt på natta) Kan du få VELDIG billige deler derOriginally posted by 2Fast4YouCL View PostJeg trenger hjelp med hvor jeg kan bestille trygt opiondeler tiol Revo å Jato, da tenker jeg på bigblock feste til jato å New era motorfeste til revo
Bestilte selv en 7 forskjellige deler der til 196 kr MED frakt, Og dette er til en Losi som ikke akkurat er kjent for billige deler.
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
-
sjekket på www.amainhobbie.com ? Evnt www.towerhobbies.com og rcmart.comOriginally posted by 2Fast4YouCL View PostFinner nada av motorfester av typen jeg trenger på ebay, men ja mye billige deler| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
sigpic Kenneth Skulstad
70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment