Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilen kjører fra meg..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bilen kjører fra meg..

    har en kyosho inferno TR15 som jeg akkurat har fådd kjørt inn å litt til. nå,når jeg river den igang kjører den fra meg. trykker på brems så kveles den.har ikke vært noen slags kræsj eller no sånt,så lurer på hva det kan være..har sjekka stiften, å tennern. noen forslag? er rimelig ny med dette

  • #2
    du må stille på throttle med kontrollen din (tx) slik at den står på idle.
    og for at den skal starte da, må du skru idle skruen inn som du finner på forgasseren. les manualen hvis du ikke finner den.

    Comment


    • #3
      hjalp godt dette har samma problemet :P

      Comment


      • #4
        juster trimmen på sender evt justere litt en eller anna vei på gassern,

        start alltid med ett bein foran bilen slik att man slipper uheldige opplevelser.
        Sverre Finnerud '83 modell
        FF4 Shafty Crawler med masse snadder
        frekvens 2.4ghz

        Comment


        • #5
          Dette problemet hadde jeg også. Under kløtsjklokka er kløtsjen. Den holdes sammen av en fjær viss denne fjæren er borte så spinner bilen hele tiden til du bremser. Da stopper motoren. Viss det ikke er dette må du juster på tomgangs skruen.
          Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
          YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
          Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ravn111 View Post
            Dette problemet hadde jeg også. Under kløtsjklokka er kløtsjen. Den holdes sammen av en fjær viss denne fjæren er borte så spinner bilen hele tiden til du bremser. Da stopper motoren. Viss det ikke er dette må du juster på tomgangs skruen.

            dette må jeg få skjekket ut! funker ikke med å stiller lenger så er nok der problemet sitter:P takk!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sverref View Post
              juster trimmen på sender evt justere litt en eller anna vei på gassern,

              start alltid med ett bein foran bilen slik att man slipper uheldige opplevelser.
              Sludder....... ikke ofre foten... sikt heller bilen inn i en lysmast Da stopper den hvertfall.. hehe

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X