Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kranglete Kyosho Inferno 7.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Raathass View Post
    Takk for svar, men jeg skriver "Tar jeg av slangen ved inngangen til forgasseren så har jeg ingen problemer med å blåse fuel gjennom tanken og ut av slangen" .




    /r


    Ops tenkte ikke over at du hadde blåst den riktige veien etterpå

    Da er det nok stor sansynlighet for at det er som Kim sier,at det ligger i forgasseren.
    Hvis du ikke har kompressor,så skru av koblinga som hoved dysa sitter på forgasseren,så ser du om det sitter noe der..
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #17
      Originally posted by Skimmy View Post
      Mye mulig det ligger en "plugg" av gammel olje og fuel i inntaket på gasseren din. Blås med en kompressor med blåsespiss, hvis det da er "fri" gjennomgang, er det bare å prøve å fyre opp på nytt. Ikke umulig det er problemet ditt.
      Høres ikke usannsynlig ut at det kan ligge noe gammel guffe der i og med at den ikke fikk kjøre seg tom i før jeg satte den bort i fjor.

      Jeg er realt nybegynner her: Hvor på forgasseren mener du jeg skal blåse, der hvor slangen fra tanken går inn? Er det noen av justeringsskruene jeg kan skru ut for å blåse rent?


      /r

      Comment


      • #18
        Originally posted by Raathass View Post
        Høres ikke usannsynlig ut at det kan ligge noe gammel guffe der i og med at den ikke fikk kjøre seg tom i før jeg satte den bort i fjor.

        Jeg er realt nybegynner her: Hvor på forgasseren mener du jeg skal blåse, der hvor slangen fra tanken går inn? Er det noen av justeringsskruene jeg kan skru ut for å blåse rent?


        /r
        Ta av luft filteret, Koble til en fuel slange som normal... Deretter blåser du i denne hardt og ser om du klarer og få noe trykk gjennom den, skru gjerne av forgasseren i tilfelle gørra kommer ut så det ikke går i motoren. Du kan også prøve og dra i forgasser armen og se om du DA får luft gjennom den. Er det ett par bobbler med fuel i slangen er det bare bra det, da vil du se om det beveger seg noen vei når du blåser.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #19
          Tok av luftfilteret, gav gass og blåste det jeg maktet. Plutselig begynte suppe å strømme inn i forgasseren, og etter noen napp i snora startet den og gikk som ei klokke.

          Takk for alle tips, nå skal jeg bidra til den globale oppvarmingen de siste dagene av ferien!


          /r

          Comment


          • #20
            Originally posted by Raathass View Post
            Tok av luftfilteret, gav gass og blåste det jeg maktet. Plutselig begynte suppe å strømme inn i forgasseren, og etter noen napp i snora startet den og gikk som ei klokke.

            Takk for alle tips, nå skal jeg bidra til den globale oppvarmingen de siste dagene av ferien!



            /r
            Det var bra du fikk det til Happy driving
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #21
              Gleden var ganske kortvarig.

              Startet på andre trekket, kjørte fem minutter, måtte hjelpe pjokken men sin elektrobil og da stoppet greia etter 15 sekunder på tomgang. Startet igjen etter et par napp i snora og kjørte til tanken var tom. Tok 5 minutter pause, fylte suppe, startet etter 25-30 napp i snora, kjørte halv tank og så stoppet den på tomgang igjen. Deretter var den kul, føkkings umulig å få fyr på dritten, uansett hvilke triks jeg forsøkte.

              Jeg fikk tross alt kjørt halvannen tank, så jeg er lenger enn i fjor, men det er forsatt ikke særlig underholdene...



              /r

              Comment


              • #22
                Bytt motor. GX21 er vel ikke den beste motorn.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Raathass View Post
                  Gleden var ganske kortvarig.

                  Startet på andre trekket, kjørte fem minutter, måtte hjelpe pjokken men sin elektrobil og da stoppet greia etter 15 sekunder på tomgang. Startet igjen etter et par napp i snora og kjørte til tanken var tom. Tok 5 minutter pause, fylte suppe, startet etter 25-30 napp i snora, kjørte halv tank og så stoppet den på tomgang igjen. Deretter var den kul, føkkings umulig å få fyr på dritten, uansett hvilke triks jeg forsøkte.

                  Jeg fikk tross alt kjørt halvannen tank, så jeg er lenger enn i fjor, men det er forsatt ikke særlig underholdene...
                  Skru ut glødepluggen, er den grå ?? eller kanskje svart ??
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X