Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 1 1/8 OR Nitro Buggy Påmelding Åpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Samen skrev:

    Nå er det jo vedtak om at NC skal være over to dager da, ser vel ingen grunn til at det skal forandres sånn helt uten videre.

    Trodde nc kunne være 1 dag, og NM må være over 2dgr.

    ta
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #17
      Det var slik ja, men ble forandret til å bli 2 dagers før 2008 sesongen hvis jeg ikke husker helt feil. Gjaldt da riktignok NM-runder siden det ikke ble kjørt enkeltstående NM(og ble begrunnet med at deltakerantallet gjorde det mer hensiktsmessig å arrangere over 2 dager), men fra og med ifjor har vi hatt NM og 2 dagers NC runder.

      Comment


      • #18
        NM runden i Skien 2009 ble kjørt på en dag, Lørdagen. Dette ble bestemt på førermøte lørdag morgen. Grunn, meldt dårlig vær søndag og litt lunken deltakelse. Ble avgjort ved håndsopprekning.
        Så alt er mulig å få til?
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #19
          Jammen da blir det todagers da. Start kval kl 1300, kommer med fly som lander i Trondheim kl 0830 på lørdag. kjører vi tre kval på lørdag og to på søndag. Finaler på søndag, ferdig kl 1700. Fly ned igjen kl 20. Jeg kommer!

          Comment


          • #20
            Hallo.

            Det er sikkert nevnt et eller annet sted, men jeg lurte på hvilke dekk, og hardhet på disse dere har best erfaring med på banen i Innherred? Dette sett i sammenheng med aktuelle variasjoner i været.

            Mvh Ronny
            Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

            Comment


            • #21
              Hei Ronny se på JQ tråden på RCtech, Steelie600 skrev ned korsen kunstgress dekk dæm bruke borti England va på side 310 det står Trur Mustit kan skaffe de Schumacher dekkan
              *Sanwa M12X*Savöx*
              *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
              *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

              Comment


              • #22
                Takker Anders.
                Skal sjekke med dem.
                Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                Comment


                • #23
                  Var der ikke selv, men mener jeg så på mønsteret på bilen til Bjørn Ivar i NRK innslaget, at det var Schumacher Mini Spike Yellow. Han kjørte så sent at en blind mann kunne følt seg fremt til hva slags dekk det var.
                  TEAM ELEFUN

                  Comment


                  • #24


                    Bestillte noen Shumacher Mini Pin i yellow hardhet og Spiral i silver hardhet. Aldri kjørt på astro turf så det ser jeg faktisk fram til.
                    Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by extra View Post
                      Var der ikke selv, men mener jeg så på mønsteret på bilen til Bjørn Ivar i NRK innslaget, at det var Schumacher Mini Spike Yellow. Han kjørte så sent at en blind mann kunne følt seg fremt til hva slags dekk det var.
                      Begynner og bli gammel vøtt. Synet er ikke all verden å skryte av lenger det heller.
                      Ikke rart det går sakte . Småsenil og, men tror dekket du henviser til stemmer bra.
                      De var sorte med knaster mener jeg å huske... Kjøpt hos Mustit.
                      Mustit Rc 2012
                      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                      Bjørn-Ivar Haug

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by extra View Post
                        Var der ikke selv, men mener jeg så på mønsteret på bilen til Bjørn Ivar i NRK innslaget, at det var Schumacher Mini Spike Yellow. Han kjørte så sent at en blind mann kunne følt seg fremt til hva slags dekk det var.
                        Det verste er jo at det holdt til seier! Så fortsett med å kjøre så sent du Bjørn Ivar, så blir det vel flere resultater av det slaget!
                        Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Skimmy View Post
                          Det verste er jo at det holdt til seier! Så fortsett med å kjøre så sent du Bjørn Ivar, så blir det vel flere resultater av det slaget!
                          Se på han a' - klasker på tastaturet med ei hånd han. Fæling du
                          sigpic

                          Team Xray

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by estereo View Post
                            Se på han a' - klasker på tastaturet med ei hånd han. Fæling du
                            Det går ikke fort da, men NOE må jeg jo gjøre med armen i gips!!!
                            Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....

                            Comment


                            • #29
                              Da er tilleggsreglene oppe og dem kan du laste ned på www.motorsportforbundet.no, du finner dem under grenen radiostyrt motorsport og under terminliste
                              Kom igjen meld dere på
                              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                              -Leder www.I
                              HRC.no
                              ]

                              Comment


                              • #30
                                Kan du legge ut tidsskjema? Når er det planlagt ferdig? Flyr trolig opp og ned.

                                Hvor mange kvalomganger?
                                Last edited by A.M; 1 March 2011, 18:46.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X