Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 1 1/8 OR Nitro Buggy Påmelding Åpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by A.M View Post
    Kan du legge ut tidsskjema? Når er det planlagt ferdig? Flyr trolig opp og ned.

    Hvor mange kvalomganger?
    Det står et tidsskjema på innbydelsen, dette kan avikke noe ettersom vi må se an hvor mange som melder seg på, men jeg tror og håper vi er ferdig i 16 tiden på søndag
    vi kjører 5 kval
    4 på lørdag og 1 på søndag
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

    Comment


    • #32
      Med andre ord, så blir det to dagers uansett antall deltakere?
      TEAM ELEFUN

      Comment


      • #33
        OK, hvis man begynner kval kl 10.00 kjører man en runde pr time. 10 minutter mellom hver start. En times pause kl 13 så sekreteriatet får noe i magen Da er masse tid til å kjøre 6 kval på lørdag og fremdeles være ferdig kl 17. man kan da kjøre intil 60 fører på 6 kval. Og 60 stk til barteland tviler jeg på at det kommer Vi må bruke lørdagen så godt som mulig å kjøre 6 kval da.

        Finaledagen begynner kl 0930. Delfinale hver halvtime. fra 1/16 del og opp med 10 i hver av 1/16 finale så blir det 62 stk. Ja, vi kan være ferdig til 1600.

        Hvor langt er det fra flyplassen og ut til dere?

        Comment


        • #34
          Originally posted by A.M View Post
          OK, hvis man begynner kval kl 10.00 kjører man en runde pr time. 10 minutter mellom hver start. En times pause kl 13 så sekreteriatet får noe i magen Da er masse tid til å kjøre 6 kval på lørdag og fremdeles være ferdig kl 17. man kan da kjøre intil 60 fører på 6 kval. Og 60 stk til barteland tviler jeg på at det kommer Vi må bruke lørdagen så godt som mulig å kjøre 6 kval da.

          Finaledagen begynner kl 0930. Delfinale hver halvtime. fra 1/16 del og opp med 10 i hver av 1/16 finale så blir det 62 stk. Ja, vi kan være ferdig til 1600.

          Hvor langt er det fra flyplassen og ut til dere?
          Ja det er mulig vi kan gjør det slik, la meg komme tilbake til tidsskjema, men vi prøver å være ferdig til rett tid på søndag slik at det blir mulig og komme hjem i rett tid

          avstand ifra Trondheim lufthavn Værnes og til banen er 35km
          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
          -Leder www.I
          HRC.no
          ]

          Comment


          • #35
            Originally posted by extra View Post
            Med andre ord, så blir det to dagers uansett antall deltakere?
            Ja det blir 2 dagers løp, det kommer 4-5 stykker ifra Tromsø, og grunnet flytider mm så ble det mest gunstig og gjøre det slik, slik at vi får kjørt mest mulig i løpet av helga, regner med at de fleste har lyst til å kjøre mye når de kommer til banen
            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
            -Leder www.I
            HRC.no
            ]

            Comment


            • #36
              Overnattingsliste

              OVERNATTINGSLISTE:
              Vennligst skriv deg på listen her om du ønsker overnatting

              er det noen som vet hvordan jeg gjør vedlegget redigerbart for dere andre?

              inntil jeg får ordnet dette må dere som ønsker plass sende meg en mail så skal jeg føre inn dere
              Attached Files
              Last edited by thaking; 3 April 2011, 17:59.
              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
              -Leder www.I
              HRC.no
              ]

              Comment


              • #37
                Kan du skrive adressen til detta stedet banen er på, eller? Står ikke på inbydelsen eller noe annet sted jag har sett..

                Comment


                • #38
                  Originally posted by A.M View Post
                  Kan du skrive adressen til detta stedet banen er på, eller? Står ikke på inbydelsen eller noe annet sted jag har sett..
                  Plassen heter Torsbustaden, som ligger i Skogn med postnummer 7620 , men om du googler eller bruker gulesider så vil du ikke finne det, du havner på en plass med et telefonnr som er registrert på torsbustaden. bruk disse koordinatene her istedet:

                  Koordinater
                  WGS 84:
                  N 63° 41.124', E 11° 18.324'
                  WGS 84 - desimal:
                  63.68539, 11.30541
                  -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

                  Comment


                  • #39
                    Har oppdatert XLS arket med overnattingsinfo, det ser ikke ut som jeg finner ut av hvordan alle skal få til å redigere fila selv, så dere som vil overnatte må sende meg en mail på stein-ove.nordahl@yit.no så skal jeg føre dere opp på lista.
                    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                    -Leder www.I
                    HRC.no
                    ]

                    Comment


                    • #40
                      Det er 20 startende biler til nå, det er fortsatt lov og melde seg på
                      Det er en del lokale navn jeg savner som må melde seg på også, jeg kommer og rister liv i dere hvis dere ikke melder dere på
                      For øvrig har vi vært opp på banen og måket snø, det er fortsatt en del igjen, men mildværet denen uka regner jeg med vil ta det meste.
                      Vi kommer til å salte ca rundt 1 april, da regner jeg med at det er grønt 2 uka i April
                      Attached Files
                      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                      -Leder www.I
                      HRC.no
                      ]

                      Comment


                      • #41
                        Blir det antydning til regn og dere har saltet, så er all elektronikk ferdig på en, to, tre. De salta i Skien på et neglspretten løp for noen år siden, da gikk det over 20 servoer på et løp, totalt. ( jeg tok bare tre.....) Vi skjønte ikke helt hvorfor det røyk så mye elektronikk, så smakte Espen Thorkildsen på snøen....La det være en absolutt nødløsning om det ligger igjen snø etter påske, VÆR SÅ SNILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vent ennå lenger eller måk mer

                        Comment


                        • #42
                          Ok, dette var ikke jeg klar over, da blir det IKKE salting
                          Et alternativ vi kan bruke er sandblåsersand, den er mørk og når sola skinner på den så er snøen borte rimelig fort, personllig mener jeg all snø vil være borte uansett i midten av april, så jeg håper og tror at det ikke skal bli noe problem, alle år tidligere så har det vært snøfritt der på denne tiden
                          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                          -Leder www.I
                          HRC.no
                          ]

                          Comment


                          • #43
                            Har oppdatert overnattingslista, vennligst se over og gi meg et vink om noen mangler, håper jeg har fått med meg alle som har sendt meg mail
                            legger ved noen bilder ifra banen tatt idag etter at vi hadde frest litt
                            Attached Files
                            Last edited by thaking; 6 April 2011, 23:24.
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • #44
                              Fint om du sette rmeg på overnattingslista

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by A.M View Post
                                Fint om du sette rmeg på overnattingslista
                                fikser det
                                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                                -Leder www.I
                                HRC.no
                                ]

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X