Jeg tar også turen i dag.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva skjer på 1/8 buggybanen på bukta(omk)
Collapse
X
-
Comment
-
satser på en tur ut på bukta imorgen om været er greit.. er der rundt 12-13 tiden..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Hei alle sammen.
Etter spørsmål fra flere som ønsker at banen kan holde åpent på dager hvor det ikke regner fram til dugnaden den 12 august så åpner jeg for det.
Men da vil jeg at alle som kommer å kjører , ,medlem eller ikke kan også stille opp å ta i et tak på Dugnads helgen den 12 -14 august.
Enten Remy Larsen eller jeg vil være til stede på banen. Skriv deg på kjøre/dugnads lista med navn og telefon nummer så vi kan kontakte deg .
Vi kan ikke garantere at bommen vil være åpen til enhver tid, men sjansen for at den er det når sola skinner er STOR.
Minner om kjøreavgif:
Medlem kr 30,-
Ikke medlem Kr 50,-
Alle må være med på og feie banen.
Hilsen Baneansvarlig Kim Gjerstad.Kim Gjerstad Oslo
Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb
Comment
-
Jeg vil være på banen fra rundt kl.15 og litt utover..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Hei Folkens. Banen stenger Torsdag 11 August. 12-13-14 er planlagt Dugnad. Håper på at folk vil stille opp her å.
Svar på tråden, eller send PM om du kan komme så kan jeg få planlagt litt oppgaver.
Takk på forhånd.Kim Gjerstad Oslo
Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb
Comment
-
tror det blir en tur ut på bukta imorgen om været er med oss..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment