Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • (går utifra at jeg også evt. kan være med å kjøre selv om jeg har buggy.. det er jo off-road.. )

    Buggyen min er i deler akkurat nå...:-| Driver å bytter ut gamle og slitte deler og heller bytter de kanskje mot noe grommere.. Driver å skrur nå, så jeg skal si ifra når jeg evt. kan være med... hadde vært kjekt..!
    Last edited by Gatebil Fredrik; 26 November 2007, 14:45.
    | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

    Comment


    • Originally posted by Equinox View Post
      Jeg er interresert i å kjøre, men det frister lite idag. Snø, kulde, bikkje kaldt og tidlig mørkt. Jeg kan ikke kjøre før etter kl halv åtte på kveldene, da sover de to minste ungene. Har du noen steder du vil kjøre med Savagen din? Jeg bor på Hundvåg, men det er ikke noen kjekke steder her ute !

      Ja nå er jeg hvertfall på jobb.. så blir ikke noe kjøring på meg på før om en 14 dagers tid eller noe..
      Tenkte jeg skulle prøve den bmx banen som ligger ut mot tananger..
      Men uansett så gir jeg en lyd her når jeg skal ut..
      Ville jo hvert greit om vi kunne samle en gjeng..
      HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
      Christian Eksund (1979)

      Comment


      • Originally posted by Gatebil Fredrik View Post
        (går utifra at jeg også evt. kan være med å kjøre selv om jeg har buggy.. det er jo off-road.. )

        Buggyen min er i deler akkurat nå...:-| Driver å bytter ut gamle og slitte deler og heller bytter de kanskje mot noe grommere.. Driver å skrur nå, så jeg skal si ifra når jeg evt. kan være med... hadde vært kjekt..!
        alle kan være med
        HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
        Christian Eksund (1979)

        Comment


        • Kanskje arrangert et nisse offroad bashing arrangement med kakao nissegrøt og nisseluer og selvfølgelig nitro og fuel fylte monster trucker, truggier og buggyer på for eks Tananger en lørdag eller søndag før jul !!! ho ho ho
          Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
          HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

          Comment


          • Tananger 09.12.2007

            Kan jo møtes i morgen på BMX banen i tolv tiden om det er greit vær. Er lysten på kjøring nå.

            Asgeir
            Asgeir Kinn 1979
            RRR - RB - 4PK

            Comment


            • Originally posted by snappy79 View Post
              Kan jo møtes i morgen på BMX banen i tolv tiden om det er greit vær. Er lysten på kjøring nå.

              Asgeir
              Jeg fikk ikke med meg denne, hehe. Det ble med familiebesøk nesten hele helgen !!
              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

              Comment


              • Javel,

                Er det noe liv her? Noen kjøpt noe nytt, oppgradert???
                Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                Jørn Birkeland. 74.Modell
                http://www.bountyhunter4x4.com/

                Comment


                • jeg har nettopp betalt for deler til buggyen... så når de kommer i løpet av neste uke + at jeg må få skrudd og fiksa hele bilen i et ganske så fullstappa uke fra før av, så kan det hende jeg er klar neste uke... ikke den som kommer i morra men neste...

                  For meg passer det egentlig bare på søndager... siden jeg skal 6 ganger i uka, hver uke, hele denne måneden + å gå på skole.. Så vet du det
                  | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                  Comment


                  • Vi prøver å få opp miljøet rundt off road igjen, denne gangen på den gamle off-road banen hos Klepp RC. Følg med i følgende tråd fremover

                    Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                    HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                    Comment


                    • Er det noen spesielle regler for banen v/Kvernevik ring/Prix? Vi er 3 stk (2 brødre og 1 pappa, hehe) som har kjøpt hver vår Inferno US, og så oppdaget vi denne banen. Noen dager eller klokkeslett som gjelder, eller bare vanlig sunn fornuft?
                      Inferno ST US (Fingrene fulle av plasterlapper hver gang)
                      Art-Tech Wingdragon Sportster (Lærer å fly)
                      Walkera 22E (Rekord: 30 sek i lufta)

                      Comment


                      • Kvernevik

                        Hei

                        Jeg var å tittet på den "banen" i Kvernevik.. Herregud.. Er dette en bane liksom... Den er jo ikke breiere en en to 1/8 biler (PS..Sjekk tempen på motoren når du kjører på denne banen, blir mye tomgang, og lite kjøling)... Da er det like godt å kjøre i gården hjemme.

                        Det er veldig synd at man ikke kan få opp noe skikkelig i Stavanger området som alle er sammen om, i stede for noe mikk makk her og der.

                        Det verste er jo at folk hyler å skriker for at det ikke er bane i Stavanger. Det er ikke andre det står på, det er dere. Still opp, kjør på f.eks klepp, eller om det finnes andre områder med potensialer. En ting er viktig iallefall... Om dere samles på et sted blir det bra.

                        Jeg har lagt opp offroad kjøringen nå og gått over til onroad. Selger en nesten ny Inferno US Sport .28.

                        Håper dere får til noe snart.
                        Asgeir Kinn 1979
                        RRR - RB - 4PK

                        Comment


                        • Kjøring Stavanger

                          har kjørt en del på Forus, på tomten som de klargjør til IKEA osv. Mye hopp og sand/singel hauger. Har en FG Hummer som trives veldig godt her. Anbefales!!

                          Comment


                          • Noen som skal ut å kjøre litt i kveld ?

                            Om det er noen som skal ut å kjøre litt på Forus i kveld så er jeg med, kjekt å teffe noen som driver med det samme.

                            Comment


                            • javel folkens. er d noe aktivitet me dere nitro gutta i stavanger for tiden eller?
                              HPI Baja 5B----Traxxas T-maxx 3,3----Traxxas Summit

                              Comment


                              • det virker som om det er ganske dødt her ja. Har du noen som du pleier å kjøre med og hvor pleier du/dere å kjøre ?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X