flyttet nettopp fra hjelmeland til stavanger,så jeg har ikke peiling på hvor folk er,eller hvor de kjører. men er veldi klar for litt kjøring en kveld. så bare skrik ut så stiller jeg
Ja det hadde vært kjekt. Når i neste uke passer det for deg ?
Når det gjelder hvor folk kjører så virker det som om det er litt spredt, virker som om folk kjører litt her og der. I det siste så har jeg og noen andre vært å kjørt litt på den nye Ikea tomten og ved golf klubben på sola dvs over veien for golf klubben.
Er det noe kjøring på gang her i distriktet nå ? Har blåst støv av bilene å begynt å kjøre igjen, hadde vært gøy med flere som kjørte sammen
Vi kjører for det meste på tau
Der har vi en flott bane til offroad bruk. Hvilke biler kjører du?
Det er en fin onroad bane på klepp om du driver med det
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no * Futaba 4pk
Vi kjører for det meste på tau
Der har vi en flott bane til offroad bruk. Hvilke biler kjører du?
Det er en fin onroad bane på klepp om du driver med det
Det blir i lengste laget å dra til Tau for min del, har sjekket banen på Klepp, Men onroad er ikke noe for meg, jeg kjører Savage X og SS 4.6 som er senket litt
Jan Lie
62`Mod
Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad
Det blir i lengste laget å dra til Tau for min del, har sjekket banen på Klepp, Men onroad er ikke noe for meg, jeg kjører Savage X og SS 4.6 som er senket litt
ja men det er det jo for alle oss som drar herifra og over dit for å kjøre, men hva gjør man ikke for en hobby man elsker?
det er jo også grunnen til at vi dessverre ikke drar over så ofte da...
nå kommer det offroad bane i stavanger, og faktisk innendørs! gleder meg som bare det
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no * Futaba 4pk
Comment