Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan Monster Truck?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det beste er at du kjøper det du vil ha så du blir fornøyd
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Godt valg
      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
      Kthxbye

Comment

Da får jeg håpe at du blir like fornøyd som jeg er!
        Team Losi LST 2

Comment

men det er jo enda ca 6mnd til jeg har råd
          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
          Radio: Spektrum DX8

Comment

Originally posted by Martinsen
            Kjøp Tamiya TNX 5,2R. Den går fortere en samtlige nevnte biler hær i tråden. Hvis du kikker på filmer på youtube og på bilder på google så finner du svært få bilder og eksempler på at TNX'er har blitt ødelagte. Det jeg skal fram til er at dem tåler mye juling.

Men om du skulle kjøpe deg en TNX 5,2r, så invister i noen store savage hjul. De originale som følger med bilen er bare noe dritt!

Hvis du har tengt til å hoppe med den burde du påkoste et ekstra sett med dempere fordi det kun står 4 på bilen originalt, noe som gjør den svært mjuk. De 4 som står på den er justerbare.

Den har en Ofna Force 32 motor på 5,2cc, to gir og en topphastighet på over 100 kilometer i timen. Og nå snakker jeg om en original bil hær

Den ligger ca på 6000 ny i norge, kan bestilles for 2500 ifra USA om du er kjapp, ellers så ligger de til ca 3500 brukt.

100 km/t ja.......???

Comment

NEI og nei den går ikke så bra
              ca 70
              Last edited by slr88; 5 November 2008, 14:15.
              Sunnfjord RC Klubb
              Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Syns det var litt vel fort ja.

Comment

Hvordan vet du det så sikkert??? Bevis er bedre en å bare si det.

Comment

Jippi da gikk savagen min i 100kmt

Comment

Når den går i 103km/t hyler det rimelig bra av motoren og da varer den ikke lenge. Så med en bra innstillng så klarer den nok ikke 100

Comment

Originally posted by Martinsen
                        Ifølge hpi's sider skal den kjeppeste savagen med hpi 3 trinns gearkasse (hvis den gir 15% mer fart) gå i 85 km't. Jeg vil tippe at den gjør litt mer en det, men jeg har en kompis som har en sprek savage med 3 trinns. Og den tar tnx'en min på akselerasjonen, men til slutt så tar jeg han igjen og legger han bak meg
                        Så kjørte ikke jeg orginal savage heller, og jeg dro ifra tnx'en.. Er nok noe BS der...

Comment

Det er bra du har peiling og ikke vill høre på hva andre sier

Comment

Nei, jeg kan knapt åpne ei dør

Comment

Viss det er meg du spør så har jeg hatt
                              3 Nikko biler
                              1 Schumacher 2wd buggy (husker ikke navnet)
                              1 Kyosho Inferno TR-15 SF
                              Nå har jeg:
                              2 FG Stadium Truck
                              1 Kyosho Lazer ZX-5 SP
                              1 Kyosho Lazer ZX-5 RTR
                              1 Kyosho Inferno ST
                              3 Kyosho Mini Inferno ST
                              pluss en haug med gamle RC biler av merke Kyosho og Tamiya
                              PS: de jalla pluggene på Lazer'en er bytta ut med Deans plugger
                              Attached Files

Comment

Tror du kan gi etter for det flertallet som har sagt deg i mot....
                                O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                                Kthxbye

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X