Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan Monster Truck?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jaja det er fint du har hatt mange biler men tilbake til saken: TNX'en gjør ikke 100km/t med mindre du hiver den ut av vinduet på motorveien.

Comment

Men det er jo enkelt og greit..... FART ER IKKE ALT
      O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
      Kthxbye

Comment

YouTube - Tamiya TNX 5.2R

hvis dere klarer å bevise at Tamiya TNX 5.2R går i 100kmt på samme viset så skal jeg tru på dere

Comment

Den motoren er nok ikke noe å ha på etter den turen. Og en ting til, hva er vits med en bil som går i 100 når du ikke klarer å styre i farten? Eller som RPM skiver "Men det er jo enkelt og greit..... FART ER IKKE ALT"
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

On-road biler er til for å kjøre fort med... Off-road biler er til for å lekes med i terreng
            Det var også en måte og si det på

Edit: men enig med deg RCislife.... bare tull med rask bil når det blir så ustyrlig...
            O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
            Kthxbye

Comment

En bil kan da ikke gå fort pga diffene vell ? Det vet jo tilog med JEG!

Men tror vi skal chille`n litt her, men du kan bare INNRØMME at den ikke går i 100kmt.. Eller, GI MEG EN VIDEO!
              Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
              Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
              TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Det trengs jo ikke diff for å kjøre rett frem

Comment

Får jo mindre aks og fremkommelighet med differ...

Comment

er vertfall veldig fornøgd med min savage 3.5 som eg har hatt i 5 år med samme motor og går som fan enda..har både krasjet rett inni en fjellvegg med den uten skade,hoppet ned fra 5-10 meters høyder uten skade..eneste skade den fikk var når en kompis av meg sin buggys krasja inni sia på savagen min og sideplatene blei litt skeiv,og hann fikk skader på bilen for flere tusen kr..:P har banket ramma rett igjen nå ca og bilen går helt fint enda..skal oppgradere den med picco 28 motor nå og få den hissigere..ellers har eg oppgradert den med tunet pipe, kn filter,birtbonz dekk...stor fornøgd har sans for hpi uansett
                    Hpi Savage Mach 28
                    Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
                    Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

Comment

Originally posted by Martinsen
                      nei trur du meg ikke. greit.

1. dra til en hobby butikk og be om å få se eska til bilen
                      2. snakk med non som har "peiling"
                      3. ring hobbymann drammen (hobbybutikk) han kan svare for seg med mange år erfaring og service innen for rc bil. (32838380)
                      Du snakket netopp med en som har peiling.. REED kan nok mer enn du tror!

Comment

skal man ha noe som går fort så bygger man en rc topfuel
                        Hpi Savage Mach 28
                        Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
                        Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

Comment

Alle folk i RC butikker snakker godt så sånne som deg "Martinsen" skal bite på å kjøpe ting. Og det som står på eskene er som regel det bilen klare v/max speed å da snakker vi den tøffeste giringa og null blue smooke ut av eksosrøret. For det koster ingenting for et firma å ødelegge en bil for å få et resultat. Så bare hør på hva vi andre sier.

Comment

YouTube - Tamiya TNX 5.2r

Dette er en Ofesiell Tamiya video som du også finner på Tamiya's hemmesider. Det står at den går i 60 MPH

60 MPH er ca 100 Km't

Da er spørsmålet: Juger produsenten da
                            Hvor er speed måleren eller hva det heter???

Comment

YouTube - Tamiya TNX 5.2r

Dette er en Ofesiell Tamiya video som du også finner på Tamiya's hemmesider. Det står at den går i 60 MPH

60 MPH er ca 100 Km't

Da er spørsmålet: Juger produsenten da

Ja da vil jeg påstå ay produsenten LYGER som du sier eller så vet de rett og slett ikke vet bedre....

Til sammenligning så oppgir jo FG at deres 26ccm motor yter 3.9 gamp men i følge Zenoah som produserer motorene så yter de 2.9 gamp....

Jeg for min del velger trekke noen paralleler som tilsier at produsenten tar f"feil" i beste fall.

Comment

Uansett så tilbake til topic. Ut i fra mine erfaringer så vil jeg anbefale MTA-4 eller LST2.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X