Originally posted by TamiyaMaster
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drivverk for svakt på Savage XL?
Collapse
X
-
Hva mener du? Vet ikke om du er helt vet hva du snakker om. Har cendiffer og 2 tenner mindre ga ca original fart. Har også brukt et prog som beregner fart i forhold til hjul, clutch/spur, Gearkasse 2 eller 3 trinns) og utveksling på diff, to tenner mindre på clutch er omtrent riktig.SavageXL LRP ZR.30
-
Til tomslett: nedgiring er nok å anbefale ja, prøvde min med 16/52, hadde ikke mye kontroll på bilen. Vet ikke hvilken motor du har, men tviler på at den originale 5.9 motoren klarer å drive det oppsettet noe bra. Har byttet til 14 klokke og totrinnskasse, og har fortsatt mer enn nok fart til min bruk. Savner tretrinns/mere fart på asfalt, men er sjelden jeg kjører på fast underlag. Hvis jeg ikke husker feil så gir totrinnskassen 10kmt lavere fart. Den er også mye enklere å justere.SavageXL LRP ZR.30
Comment
-
-
Jeg brukte det regnearket som basher linker til
Tror det var basher jeg fikk linken fra den gangen. Har du noen gang eid en savage tamiyamaster? Du prøver å gi inntrykk av at du har peil på alt, men virker ikke som at du er helt på nett?
SavageXL LRP ZR.30
Comment
-
HAr hatt 3 Savager. en 21, 4,6xss og en xl.Originally posted by Eivind View PostJeg brukte det regnearket som basher linker til
Tror det var basher jeg fikk linken fra den gangen. Har du noen gang eid en savage tamiyamaster? Du prøver å gi inntrykk av at du har peil på alt, men virker ikke som at du er helt på nett?TAMIYA TNX 5,2R Futuba 4PK 2,4GHz
TAMIYA NITRAGE 5,2
TAMIYA TT-01 R (fullt oppgradert) 3s. Lipo
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment