Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av Traxxas Revo3.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Min revo å en venn av meg sin revo spiser plugger.. ta å sjekk den blåe pakninga som er mellom påtta å manifoiln, den er av farli dårlig kvalitet:/
    Eier av Hpi HB lightning og Traxxas revo 3.3

    Comment


    • #17
      Okei, då får eg sjekke dette, for revo'en min spiser noe sykt med plugger ..
      Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

      Comment


      • #18
        du bør ikke kjøre når det er under 6minus for det kan ødelege store deler har testet det selv med nitro bil. og vis du bruker feil nitro eller om motoren blir for varm så skjer instilinga bør være riktig min plugg gikk med et stort smell i bilen så vær ops på det!!!!!!

        Comment


        • #19
          Har lest at mot slutten av tanken går bilen magrere = for lite olje = pluggspising. Ikke kjør tanken skåla tom.
          sigpic Kenneth Skulstad
          70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

          Comment


          • #20
            eg har had bilen i snart 2 år så du må kjøre tanken tom ellers kan man ødelege deler av motoren og bruk mer olje

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X