Announcement

Collapse
No announcement yet.

savage21 spiser nye plugger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ja hadde nok vært det beste.du skal vel ikke selge den savage x 4,6 motoren din? vis den passer i min savage 21 da
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

    Comment


    • #17
      Originally posted by buzzd View Post
      ja hadde nok vært det beste.du skal vel ikke selge den savage x 4,6 motoren din? vis den passer i min savage 21 da
      Usikker, Muligens bytte/selge savagen min, Er mest heli det går i for tia... Og trenger ikke flere biler :P Holder med en eller to stk...
      Er jo nesten ny bil også, Så er bare og slå til
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #18
        da har jeg fått nye OS8 plugger og ny suppe.må si bilen ble bedre kjører på 15% nitro og 18% olje
        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

        Comment


        • #19
          Originally posted by buzzd View Post
          da har jeg fått nye OS8 plugger og ny suppe.må si bilen ble bedre kjører på 15% nitro og 18% olje
          Se der ja Men er det bil nitro du kjører på da ? Følte det var litt mye olje i forhold til normalt...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #20
            kjøpte på smått å rått i bodø.å sa jeg skulle ha til en savaga21 så regner med di ga meg bil nitro.mulig jeg har lest feil om olje %.skal skal se etter
            2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X