Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny nitro-dreven monster truck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er denne her: http://www.globy.no/rc-hobby/rc-bile...uck-4wd-rtr-le noe å ha på?
    Kyosho DBX VE

    Comment


    • #17
      det er en billigare versjon av lst2en..er nok grei,men har litt mindre motor,plast dempere og er uten revers mena eg..men funka nok bra,kan oppgradere til lst2 etterkvart..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Alfi27 View Post
        Jada, Den er i samme familie som LST, bruker mye av de samme delene også.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #19
          men er uten spektrum radio..so om mulig ville eg gått for xxlen,men sjølsagt,er en prisforskjell...men trur den e værdt det..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #20
            Originally posted by carish View Post
            det er en billigare versjon av lst2en..er nok grei,men har litt mindre motor,plast dempere og er uten revers mena eg..men funka nok bra,kan oppgradere til lst2 etterkvart..
            Ja jeg ville heller spart litt og så kjøpt LST XXL eller en brukt LST2... Motorene tåler masse, Revers og 2 trinns girkasse + Høy og lav gir i tillegg på dem... Drevene kan oppgraderes til titan drev om man vil, dette gjelder girkasse, spur, spurgear, differ, demper stag, skruer, bunnplater osv osv... bilen kan bli UTROLIG herdet... ikke at den ikke tåler nok fra før av da Selv har jeg kun oppgradert fremre bunnplata til HD plate etter hoppet mitt...
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #21
              Ja, jeg kan kaaaanskje strekke meg litt lenger enn 4000... Jeg vil ha noe skikkelig når jeg først er i gang.
              Å kjøpe brukt har jeg hørt at er utrolig risikabelt, og at det er veldig mye svindel i denne "bransjen"..
              Kyosho DBX VE

              Comment


              • #22
                Originally posted by Alfi27 View Post
                Ja, jeg kan kaaaanskje strekke meg litt lenger enn 4000... Jeg vil ha noe skikkelig når jeg først er i gang.
                Team losi er da ett racing merke... og disse er da opp i topp skiktet når det kommer til kvalitet osv, Eneste "ulempe" med losi sine biler er at man trenger umbrako verktøy med tommer på... Ikke noe stort problem overhodet... Og man blir fort vandt til det...

                Once losi... always losi for min del
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Alfi27 View Post
                  Ja, jeg kan kaaaanskje strekke meg litt lenger enn 4000... Jeg vil ha noe skikkelig når jeg først er i gang.
                  Å kjøpe brukt har jeg hørt at er utrolig risikabelt, og at det er veldig mye svindel i denne "bransjen"..
                  Svindel vil jeg ikke si at det er MYE av.. da folk blir FORT uthengt om man kjøper "katta i sekken" på dette forumet...
                  Men somregel så er det kanksje kun motoren som trenger nytt setup på en LST somregel... dette koster ca 700 kr... så om bilen er billig.. så har man fått igjen de kronene der da har man nesten "ny" motor igjen
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #24
                    Hadde det ikke verdt for at jeg venter på nytt eksos feste og nye eksos fjærer til min LST2 etter min forrige flytur (ja, min er like mye i lufta som på bakken) så skulle du fått testet min siden du bor i området... men jeg bestiller de fleste delene mine fra US, billigere.. men tar noe lengre tid...
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • #25
                      kan absolutt anbefale losi,men du trenge som sagt tommeverktøy..om du ikkje har skikkeleg radio frå før so e det jo en bonus med xxlen at du får med spektrum dx3s.. men for all del,du blir sikkert fornøgd med aftershocken og..her får du lst2 til omtrent samme pris som aftershock i norge:http://www.rcmart.com/catalog/rc-tea...cPath=420_1168
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #26
                        brukt lst2:http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=27630770 og her e en til som er ny..isåfall billig:http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=29078272 har raminator karosseri og,det er tøffare enn originalt lst2 etter mi meining jalfall..men ser bilen har mach427,so det er en lst2,ikkje raminator..
                        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                        Comment


                        • #27
                          Veldig snilt av deg! Men det er mulig at jeg har handlet før du får delene, hehe. Losi ser ut til å være meget bra greier, selv om jeg aldri har hørt om det før nå, haha. Jeg har ikke så mye i mot å mekke litt på bilene, så lenge det ikke er problemer med motoren, der er jeg forholdsvis blank. Men så mye "plug and play" som mulig, er det beste. Jeg har en super radio (Kyosho KT-201), men den så ikke ut til å være like vass som Spektrumen.
                          Er T-Maxxen dritt i forhold til Losi sine biler? Syns egentlig at T-Maxxen så veldig bra ut den og, og hvis jeg får problemer har søskenbarnet mitt akkurat samme bilen, så da kan han helt sikkert hjelpe
                          Last edited by Alfi27; 26 July 2011, 15:21.
                          Kyosho DBX VE

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Alfi27 View Post
                            Veldig snilt av deg! Men det er mulig at jeg har handlet før du får delene, hehe. Losi ser ut til å være meget bra greier, selv om jeg aldri har hørt om det før nå, haha. Jeg har ikke så mye i mot å mekke litt på bilene, så lenge det ikke er problemer med motoren, der er jeg forholdsvis blank. Jeg har en super radio (Kyosho KT-201), men den så ikke ut til å være like vass som Spektrumen.
                            Mach motorene er gode motorer både når det kommer til holdbarhet og tuning, lette og tune om man tar vare på dem (bruk after run og pass på luft filter)

                            Men om du er intr, Så kan jeg sikkert ta en titt på den bilen du har også, så begge to sviver etterpå Men som sagt så må du da skaffe ny snor
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Alfi27 View Post
                              Veldig snilt av deg! Men det er mulig at jeg har handlet før du får delene, hehe. Losi ser ut til å være meget bra greier, selv om jeg aldri har hørt om det før nå, haha. Jeg har ikke så mye i mot å mekke litt på bilene, så lenge det ikke er problemer med motoren, der er jeg forholdsvis blank. Men så mye "plug and play" som mulig, er det beste. Jeg har en super radio (Kyosho KT-201), men den så ikke ut til å være like vass som Spektrumen.
                              Er T-Maxxen dritt i forhold til Losi sine biler? Syns egentlig at T-Maxxen så veldig bra ut den og, og hvis jeg får problemer har søskenbarnet mitt akkurat samme bilen, så da kan han helt sikkert hjelpe
                              T-maxxen er ikke noe dritt, langt derifra... Men kan heller ikke måles med en LST etter min mening
                              | Spektrum DX8|
                              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                              Comment


                              • #30
                                Det hadde vært supert! Det var bare selve "tingen jeg drar i" som slapp, siden den var forholdsvis hjemmelaget, med en metallring og en knute, haha. Tror det skal være lett å fikse, så lenge ikke selve snoren forsvant inn i systemet. Hvis du får fikset den, kan det være at jeg ikke trenger å kjøpe ny.. Det hadde egentlig vært det beste, lite vits i å bruke penger på ny hvis den fungerer.
                                Kyosho DBX VE

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X