Announcement

Collapse
No announcement yet.

A main hobbies?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by casevac View Post
    f.eks.: "Due to insane Norwegian taxes I kindly ask You to set the value to $..... on the package, and not include the invoice. Best regards.

    Forslag til startboks: Mugen sin er genialt bra, men jeg har litt trua på den nye til Ofna.
    takker..
    men hva betyr invoice?
    ikke noe god i engelsk så
    Sunnfjord RC Klubb
    Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

    Comment


    • #17
      faktura. åpner tolleren pakken det står 30$ på og fakturaen viser 300$ så...... ja.
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • #18
        Fikk levert en pakke til i dag fra a main. Denne gangen hadde de ikke skrevet ned verdien. Tydeligvis forskjell på hvem som behandler bestillingen, eller flaks første gangen....
        Mustit Rc 2012
        Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
        Bjørn-Ivar Haug

        Comment


        • #19
          jeg gikk glad og fornøyd ned til postkontoret for å hente pakken min. det stod at jeg skulle betale 0kr i uthenting og mva. men da jeg kom ned sa de at jeg måtte betale 771kr i mva. da ble jeg sur. bestillingen var på 489 dollar som er 2529kr. 25% av 2529=632. er det no mer de tar seg betalt for eller? holder ikke det med mva?
          Rune Røssevold. Bergen. 1993

          Comment


          • #20
            Originally posted by Rune R View Post
            jeg gikk glad og fornøyd ned til postkontoret for å hente pakken min. det stod at jeg skulle betale 0kr i uthenting og mva. men da jeg kom ned sa de at jeg måtte betale 771kr i mva. da ble jeg sur. bestillingen var på 489 dollar som er 2529kr. 25% av 2529=632. er det no mer de tar seg betalt for eller? holder ikke det med mva?
            det er vell noe som heiter forenklet tollgebyr...
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

            Comment


            • #21
              ja du har nok måtte betale det ja
              alt over to hundre skal du vel egentlig betale forenklet tullgebyr for men...
              ikke alltid det skjer...ikke spør meg hvorfor
              Det som er greit med amain er at de har veldig mye ting,carolinas er jo stort sett tomt for alt egentlig
              er de sløve nok på posten så ser de ikke den regningen som står på pakken...om du har feks en hentelapp med 0 kr i oppkrav
              det har skjedd to ganger med meg
              Thomas Michelsen 90477788
              Kyosho Mp9 TKI 2
              Team Michaelfox BOMBK

              Comment


              • #22
                har tenkt å bestille litt dekk og felger å noe annet små tull, det kommer på 120 dollar med frakt.

                Hva skjer da?

                Comment


                • #23
                  Brukte ups jeg fikk AE T4 kit med noen options på døra 2 dager etterpå... Posten de stoler jeg ikke på.
                  CRC - 3Racing - Tamiya

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by tailer321 View Post
                    har tenkt å bestille litt dekk og felger å noe annet små tull, det kommer på 120 dollar med frakt.

                    Hva skjer da?
                    Hvis de ikke har byttet verdien på pakka må du jo betale ett fortollingsgebyr på rundt 200kr+ 25%moms av 120$. (varens verdi+ frakt)

                    Comment


                    • #25
                      kjøpte for noen dager siden noen par med proline dekk for $49 + frakt $33 (ca 500 nok) på a main, noen som aner når de vil komma heim? (te meg altså) (kjøpte dei den 14 aug) evt. hva må eg betala til den norske pengestøvsugeren??
                      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                      Comment


                      • #26
                        ca 200kr ved pakke verdt under 1000
                        forenklet fortolling kaller de vel det


                        og ventet tid kommer ann på hvor mye de har og gjøre så når pakken shippes og hvem som den sendes med er det usps intl. priority så er nok 10-12 dager normen som det har tatt for meg
                        Losi 8ight-B GRP.28/jammin .21rr JR-z9100s+ace 1015super torque
                        Losi 8ight-t tekin rx8/t8 1700kv 14.8v@5000mah
                        losi xxx-4 g+ tekin rs pro/6.5t

                        Comment


                        • #27
                          Tror nok Posten norge og tollen er den store jokeren når det gjelder hvor lang tid det tar. Helt sykt hvor lang veien fra Gardermoen til Oslo er. Tydeligvis bare ett steinkast til feks Hongkong.

                          Hvis du bestiller varer under den magiske 200kr grensa, så har det iallefall for meg tatt ca 1 uke med USPS priority mail.

                          Har man dårlig tid og råd til det bruker man UPS. Da går det fort som F, samt at de har garantier på når pakka skal leveres.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by klodrik View Post
                            Tror nok Posten norge og tollen er den store jokeren når det gjelder hvor lang tid det tar. Helt sykt hvor lang veien fra Gardermoen til Oslo er. Tydeligvis bare ett steinkast til feks Hongkong.

                            Hvis du bestiller varer under den magiske 200kr grensa, så har det iallefall for meg tatt ca 1 uke med USPS priority mail.

                            Har man dårlig tid og råd til det bruker man UPS. Da går det fort som F, samt at de har garantier på når pakka skal leveres.
                            fekk melding på fredag at pakka var komme til norge og på lørdag at den va ferdig i tollen satser på å få'n de nermaste dagane
                            Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X