Announcement
Collapse
No announcement yet.
Losi Muggy Servoer?
Collapse
X
-
jeg skal pante flasker og gå tur med Buster-dyret!Originally posted by TurboTangen View PostHehe
Gjør det du, jeg skal jo jobbe i påsken så . . .
har over 1000spenn nå så...!Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!
Comment
-
Yey!
bestilt!
ACE digitalservo(1015), motor til micro-baja, 4dekk+felg og 10 body klipps
og litt mini-z og rc18t ting til TT! fra RCmart
[turbotangen]
edit: kan jeg duppe den i plastidip... eller blir den varm/for varm...?!
siden det er metal case/heat sink.....Last edited by AD.; 24 March 2009, 21:26.Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!
Comment
-
nei...! er den!? så en gammel tråd dær det var snakk om noe fuktproblemer eller noe sånt...! men vis du sier det så...!Originally posted by Ruffs View PostDen er vanntett fra før...Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!
Comment
-
jepp! når jeg kjøpte martin K. sin muggy måtte jeg ha legg...!Originally posted by TurboTangen View Postofte, ja.
Går noen ganger uten, men ikke så ofte.
Tror jeg får delene jeg bestilte i morra, tar du med mine på tirsdag?
når jeg fikk delene så ga jeg bare mobilnummer!
når jeg fikk bilen så hadde jeg tattmed fødselsatest og busskort ting som gjelder bare for rosenborg-elever! for sikkerhets skyld! siden det hadde bilde og navn!
det funket dålig men jeg fikk pakken etter masse om og men!Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment