Så bra,da blir det bane igjen til helgen
Remy kommer innom meg imorgen,så drar vi å sjekker sanden i elven om vi kommer til den. Tar med måken å måker litt der også,vi kunne jo tatt en dugnad på lørdag? 12 tiden???
www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK +++
Kan stille i morgen jeg men ikke før ved 6 tiden.... Lørdag går fint tror jeg, mulig jeg må spille kamp men da kommer jeg enten før eller etter, vet ikke helt når den starter.
jeg og njoy var der idag og måka som f... men må nok gå over en runde i morgen og ja.. jeg må kjøre inn en motor før jeg får kommet.. regner med at jeg er der i 13-14 tiden.. om det ikke blir for kjipt vær..
Hei! Jeg å Remy tok å fikset banen før idag,brukte freser`n min. Er ikke så mye å ta i morgen,men det har kommet litt snø igjen nå håper det gir seg snart!
Er det flere som er med imorgen?
www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK +++
prata akkurat med njoy.. det snør som bare det her.. det er ikke kjøreforhold idag.. så njoy,jonnybravo og meg selv kommer neppe idag..
Hei,det har kommet 15 cm inatt og det snør enda Er kanskj lurest å vente til det gir seg helt å snø!,så kan vi samle en dugnad-gjeng så banen er klar til neste helg?
Comment