du kommer vel ikke i morgen otto..?
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vinterkjøring Oslo og omegn??????
Collapse
X
-
-
blir vel samme her tenker jeg.. virker ikke som om det kom så mange i morgen..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
hehe skjønner... hvor lenge regner du med og bli?? jeg tar meg en tur m jeg rekker det før det blir mørkt..MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
ok.. da kommer jeg en tur om jeg rekker det.. drar og møter otto i oslo og fin justerer motor.. og må en tur på small size og kjøpe meg startboks.MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
dritbra rolfern!!!jeg og njoy var der en times tid idag og fylte på hoppet og markerte kantene med spray.. tror det blir helt knall i morgen!! prata med njoy nå, hjul laster'n kommer også i morgen med en skuffe med sand!!MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
ja mellom 12-12.30.. da blir det ica open på vøyenenga raceway!! ALLE SOM KAN MÅÅ KOMME!!!!
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
-
Originally posted by jonnybravo View Posthmm ica open kl tolv i morgen eller?
kommer med den feteste sender som fins på jord jeg.. klar for krig
slapp av otto.. du fra kjørt blir du uansett åssen sender du har..
MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
www.Mustit.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

det er såpass sjeldent jeg har tid så jeg må benytte meg av sjangsen når jeg kan
Regner med det blir en del kjøring i morra, jeg skal hvertfall, har nettop fått beskjed at kampen i morra er avlyst
Comment