Bruk 9351 på begge du.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Racetruggy shopping
Collapse
X
-
9351 koster 1199 på micromonsters. Denne drar 13.8kg på 0.13 sek.
BLS452 koster 775 på samme plassen, og denne drar 14kg på 0.14 sek.
Ville ikke 452`en vært ett billigere alternativ mht spec`s?
2 stk 9351 kommer på 2398 mens
2 stk BLS452 kommer på 1550.
Dette er da 848 kroner i forskjell...
Bare sånn til opplysning
Comment
-
Originally posted by Suvdal View Post9351 koster 1199 på micromonsters. Denne drar 13.8kg på 0.13 sek.
BLS452 koster 775 på samme plassen, og denne drar 14kg på 0.14 sek.
Ville ikke 452`en vært ett billigere alternativ mht spec`s?
2 stk 9351 kommer på 2398 mens
2 stk BLS452 kommer på 1550.
Dette er da 848 kroner i forskjell...
Bare sånn til opplysningKyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
Originally posted by crazycarboy View Postjoda det er forskjell men har hørt at de der børsteløsservoene (unskuld uttrykket)"fucker" seg til lettere enn de digitale analoge
Comment
-
Originally posted by casevac View PostMange som har erfart at bl servoer er litt mer kresne enn std. servoene. Med skikkelig forarbeid og IKKE ABS så har du servoer lenge!
btw så fann eg en 9451 servo, billiger, men litt svakere enn 9351, men vil tro den holder som gasservo. i det tilfellet sparer eg en 2-300 kr derLast edited by crazycarboy; 9 June 2009, 09:50.Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
ABS er ikke et stort poeng, det er jo bare onani uansett, ingen sensor som gir deg "blokkeringsfrie bremser". Det er en servo dødare.
9451 er foretrukket som gass/brems fremfor 9351, jeg bruker 9351 på begge og er fornøyd med det, men jeg kunne like gjerne brukt 9451. Hvis man trenger mer enn 10kg på G/B har man gjort noe galt i oppsettet.MBX-6
Slash 4x4 rtr
- Midtskogen Raceway-
Comment
-
Originally posted by casevac View PostABS er ikke et stort poeng, det er jo bare onani uansett, ingen sensor som gir deg "blokkeringsfrie bremser". Det er en servo dødare.
9451 er foretrukket som gass/brems fremfor 9351, jeg bruker 9351 på begge og er fornøyd med det, men jeg kunne like gjerne brukt 9451. Hvis man trenger mer enn 10kg på G/B har man gjort noe galt i oppsettet.
btw va innom radiostyrt modellhobby i bergen igår og de hadde et knakanes kjekt tilbud på st-rr; 7990 for bil (som jo er j.. dyrt) men så hadde de et tilbud på 6300 og noe ferdig montert! skulle da tru de ville ha mer penger for å motere bilen, men neidaKyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye
Comment
-
Det er desidert enklest med strips og litt fuelslange
For å lage 1 stk trenger du, 2 strips og litt fuel slange.
Du fester en strips i øyet på klipset, og strammer denne helt inn. Deretter trer du ca 1-2 cm med fuelslange ned over stripsen. Deretter fester du en ny strips ned på den andre til du treffer fuel slangen. Klipp så av restene på begge stripsene..
Ganske enkelt, og HELT genialt
Comment
-
Originally posted by crazycarboy View Postjoda det er forskjell men har hørt at de der børsteløsservoene (unskuld uttrykket)"fucker" seg til lettere enn de digitale analoge
ekstra viktig ved børsteløse.
bilen skal være stille, ikke høre masse bråk fra servoene når den står i ro greit tips..
kjører bls 351 og 352 på min mbx6, funker som en drøm.Thomas Michelsen 90477788
Kyosho Mp9 TKI 2
Team Michaelfox BOMBK
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment