Announcement

Collapse
No announcement yet.

Racetruggy shopping

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bruk 9351 på begge du.

    Comment


    • #47
      9351 koster 1199 på micromonsters. Denne drar 13.8kg på 0.13 sek.
      BLS452 koster 775 på samme plassen, og denne drar 14kg på 0.14 sek.

      Ville ikke 452`en vært ett billigere alternativ mht spec`s?

      2 stk 9351 kommer på 2398 mens
      2 stk BLS452 kommer på 1550.

      Dette er da 848 kroner i forskjell...

      Bare sånn til opplysning
      Team Losi Norway 2010
      Team Losi 8eight 2.0 EU--Nitrotane--- Spectrum Dx3R
      www.smallsize.no

      Comment


      • #48
        Originally posted by Suvdal View Post
        9351 koster 1199 på micromonsters. Denne drar 13.8kg på 0.13 sek.
        BLS452 koster 775 på samme plassen, og denne drar 14kg på 0.14 sek.

        Ville ikke 452`en vært ett billigere alternativ mht spec`s?

        2 stk 9351 kommer på 2398 mens
        2 stk BLS452 kommer på 1550.

        Dette er da 848 kroner i forskjell...

        Bare sånn til opplysning
        joda det er forskjell men har hørt at de der børsteløsservoene (unskuld uttrykket)"fucker" seg til lettere enn de digitale analoge
        Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

        Comment


        • #49
          Originally posted by crazycarboy View Post
          joda det er forskjell men har hørt at de der børsteløsservoene (unskuld uttrykket)"fucker" seg til lettere enn de digitale analoge
          Hmm, dette har ikke jeg hørt noe om. Kan du kanskje komme med noen tips til meg også?
          Team Losi Norway 2010
          Team Losi 8eight 2.0 EU--Nitrotane--- Spectrum Dx3R
          www.smallsize.no

          Comment


          • #50
            Mange som har erfart at bl servoer er litt mer kresne enn std. servoene. Med skikkelig forarbeid og IKKE ABS så har du servoer lenge!
            MBX-6
            Slash 4x4 rtr
            - Midtskogen Raceway-

            Comment


            • #51
              Originally posted by casevac View Post
              Mange som har erfart at bl servoer er litt mer kresne enn std. servoene. Med skikkelig forarbeid og IKKE ABS så har du servoer lenge!
              så du mener at eg ikke skal bruke ABS? er det i det heletatt nødvendig med ABS? du kan jo stille på bilen hvor stram/ kraftig bremsene skal vere, og så bruker man jo pekefingeren il noe og da

              btw så fann eg en 9451 servo, billiger, men litt svakere enn 9351, men vil tro den holder som gasservo. i det tilfellet sparer eg en 2-300 kr der
              Last edited by crazycarboy; 9 June 2009, 09:50.
              Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

              Comment


              • #52
                ABS er ikke et stort poeng, det er jo bare onani uansett, ingen sensor som gir deg "blokkeringsfrie bremser". Det er en servo dødare.
                9451 er foretrukket som gass/brems fremfor 9351, jeg bruker 9351 på begge og er fornøyd med det, men jeg kunne like gjerne brukt 9451. Hvis man trenger mer enn 10kg på G/B har man gjort noe galt i oppsettet.
                MBX-6
                Slash 4x4 rtr
                - Midtskogen Raceway-

                Comment


                • #53
                  Originally posted by casevac View Post
                  ABS er ikke et stort poeng, det er jo bare onani uansett, ingen sensor som gir deg "blokkeringsfrie bremser". Det er en servo dødare.
                  9451 er foretrukket som gass/brems fremfor 9351, jeg bruker 9351 på begge og er fornøyd med det, men jeg kunne like gjerne brukt 9451. Hvis man trenger mer enn 10kg på G/B har man gjort noe galt i oppsettet.
                  hvem i all verden har en 10kg tung gass? styringa, greit nokk, men gassen!!!

                  btw va innom radiostyrt modellhobby i bergen igår og de hadde et knakanes kjekt tilbud på st-rr; 7990 for bil (som jo er j.. dyrt) men så hadde de et tilbud på 6300 og noe ferdig montert! skulle da tru de ville ha mer penger for å motere bilen, men neida
                  Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                  Comment


                  • #54
                    Kaross klips feste

                    har sett på nettet at noen har en eller annen form for "tråd" som karosseriklipsene henger i (GENIALT!) noen som vet hvor eg kan få tak i slike?
                    Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                    Comment


                    • #55
                      Jeg bruker vanlig fiskefortom, allerhelst i wire. Det kjøper jeg på Biltema, holder leeeeeeeeeeeenge.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Samen View Post
                        Jeg bruker vanlig fiskefortom, allerhelst i wire. Det kjøper jeg på Biltema, holder leeeeeeeeeeeenge.
                        fiskekafornokke ka e det? finns det på nett?
                        Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                        Comment


                        • #57
                          Det er desidert enklest med strips og litt fuelslange

                          For å lage 1 stk trenger du, 2 strips og litt fuel slange.

                          Du fester en strips i øyet på klipset, og strammer denne helt inn. Deretter trer du ca 1-2 cm med fuelslange ned over stripsen. Deretter fester du en ny strips ned på den andre til du treffer fuel slangen. Klipp så av restene på begge stripsene..

                          Ganske enkelt, og HELT genialt
                          Last edited by Suvdal; 12 June 2009, 16:38. Reason: Trykkleif
                          Team Losi Norway 2010
                          Team Losi 8eight 2.0 EU--Nitrotane--- Spectrum Dx3R
                          www.smallsize.no

                          Comment


                          • #58
                            Poenget med fortomen er at man da minsker risikoen for å miste klips betraktelig da disse blir festet i bilen eller karosseriet.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by crazycarboy View Post
                              fiskekafornokke ka e det? finns det på nett?
                              www.biltema.no. artnr. 26-145

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by crazycarboy View Post
                                joda det er forskjell men har hørt at de der børsteløsservoene (unskuld uttrykket)"fucker" seg til lettere enn de digitale analoge
                                som med alt annet innen RC så må servoen stilles inn skikkelig, dvs at den ikke jobber mot servoarmen feks...EPA må stilles så den ikke drar i forgasser eller servoer.( som nevnt)
                                ekstra viktig ved børsteløse.
                                bilen skal være stille, ikke høre masse bråk fra servoene når den står i ro greit tips..
                                kjører bls 351 og 352 på min mbx6, funker som en drøm.
                                Thomas Michelsen 90477788
                                Kyosho Mp9 TKI 2
                                Team Michaelfox BOMBK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X