Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alternativ demper olje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mr-Online View Post
    Joda, RTR utgaven så er det stillbart hvor harde dem skal være nemlig
    Hvis du trykker dem helt inn og vrir så vil du merke det, så vidt jeg husker er det totalt 5 hakk.

    Hvis du holder selve oljetanken av demperen i venstre hånd, trykker inn dempterbenet helt inn og vrir moturs så blir den "mykere", og hardere hvis du vrir med urs....
    ka gjør eg når den er seig og ikke trekker seg godt tilbake?
    Lærer noe nytt hver dag ja..

    Hvkk
    Tidligere Biler:
    Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

    Comment


    • #17
      Originally posted by H.V.K.K View Post
      ka gjør eg når den er seig og ikke trekker seg godt tilbake?
      Lærer noe nytt hver dag ja..

      Hvkk
      da skjekker du om demperstanga er bøyd, hviss ikkje så tar du å skjekker om den er skrapt opp, hviss ikkje skjekker du om olja er "skitten" (rusk i) hvis ikkje så fyller du i en tynnere olje
      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

      Comment


      • #18
        demper stanga er bøyd, demperen var helt rein før eg fylte den omm med ny olje.. så det bør nok ikke vere noe rusk der.. får kjøpe ny stang.. ikke så dyrt..

        Hvkk
        Tidligere Biler:
        Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

        Comment


        • #19
          Originally posted by H.V.K.K View Post
          demper stanga er bøyd, demperen var helt rein før eg fylte den omm med ny olje.. så det bør nok ikke vere noe rusk der.. får kjøpe ny stang.. ikke så dyrt..

          Hvkk
          Jeg demonternte alle demperne på min, og disse skumgummiputene hadde gått helt i oppløsning og hadde satt seg fast inne i det justeringssystemet. Kan være det som har skjedd, men ser du att dempern er skeiv så er det nok der problemet ligger...
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • #20
            kjøp skikkelig demperolje også.. liten vits å røre med motorolje og denslags.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #21
              Originally posted by xilian View Post
              kjøp skikkelig demperolje også.. liten vits å røre med motorolje og denslags.
              støtter den
              Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

              Comment


              • #22
                Originally posted by H.V.K.K View Post
                lest at motorojle funker. er det då snakk om sånn vanlig motorolje som pappa bruker i motoren på 1:1 bilen hannes? (vil ikke ta feil)

                Hvkk
                Motorolje gjorde underverker for meg i hvertfall.
                Bilen ble så god å kjøre at jeg har sjelden velt eller krasj pga. hopp og humper.
                Edit: Jeg krasjer eller velter aldri pga. at bilen spretter lenger i hvertfall, for det skjer ikke!
                Øystein Sund
                Modum
                Trimmet 1979 modell med 10 høl i potta

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X