Originally posted by zatoo360
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hop up`s
Collapse
X
-
Hvordan fester du denne da? Er det slik at denne tynne lexan'en er utpå chassiplata? I såfall vil sikkert denne lexanplata smuldre opp på første brøl Baja'en tar med tanke på grusskjøring. Men på sand vil den sikkert funke glimmrende
På min kjørte jeg i filler disse sidedekkslene så jeg gadd ikke å ha de på lenger. Kjøpte meg derfor sidedksler i alu. Så har jeg ett prosjekt på gang med å tette igjen chassiet med finmaska stålnetting. Vet at det kommer noe rusk igjennom fordeom. Men tenkte jeg skulle prøve dette, så får jeg heller tette igjen med noe plastikk/lexan bak der igjen.
-
underplata festes utenpå karrosseriet så kan nok bli fort slitt på grus ja
men på gress tror jeg den er veldig bra
kjører selv for det meste på gress og sånn som bajaen er lagd
er den jo reine gressklipperen med oppsamler
hva slags sidedeksler har du og tetter dem godt mot gress?
Comment
-
Dette underdekselet (her slipper du denne hersens plastikk plata som ikke holder lenge ved kjøring på grus) + disse sidedekslene gir GOD beskyttelse til all type kjøring og underlag. Deisse er nesten helt tette i front der de originale har åpning. Kjøper du dette chassiet i tllegg blir det tetta, men jeg syntes ikke denne ser så bra ut på bilde(kanskje bedre live?).Originally posted by zatoo360 View Postunderplata festes utenpå karrosseriet så kan nok bli fort slitt på grus ja
men på gress tror jeg den er veldig bra
kjører selv for det meste på gress og sånn som bajaen er lagd
er den jo reine gressklipperen med oppsamler
hva slags sidedeksler har du og tetter dem godt mot gress?
Comment
-
Plata under, bak på baja'n med sidedekslene er bra. Men jeg ville ikke kjørt med tett understell ellers. Møkka kommer inn bak framhjula og deretter inn i understellet uansett. Da er det greit at det går an å komme til å få ut møkka igjen.Robert Birkevaag 71 mod
Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic
Comment
-
Dæven. Skal du begynne å jobbe med 1:4 og 1:2 skala? (peker på power tools som henger på veggen til høyre).Originally posted by Monsterbaja View PostDa er hobby rommet på plass. Ikke mye og skrytet av,men nå får kjerringa kjøkken benken i fred .
Blir nok en 4 roms når vi skal flytte, ja. Jeg godtar ikke noe annet på boligmarkedet. Og det er nettopp fordi jeg skal ha et slikt rom!sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
kjempedigg med en innendørs mekkeplass,har ordna meg noe lignende.Som du skrev ,kjerringa får ha kjøkkenet for seg selv.....Eneste jeg mangler på bilde er bajaen.... ser bare FG monsteren ....he he...Baja 5T med 30,5 raceporta zen,pro pipe bakmont. futaba 3pm.....
Comment
-
Jeg har denne. Når du kjører på gress vil det jo uansett komme inn en aller annen plass. Med denne underplata vil du vertfall tette igjen åpningen i front på sidedekslene så det ikke kommer inn her, så da har du vertfall elimenert ett problem. Du vil og eliminere problemer med at underplata slites/knekkes siden denne er i rustfritt stål.Originally posted by zatoo360 View Posthar sett en del på denne som du også nevnte på forrige side
men er ikke helt sikker på om den hjelper så godt mot gress
er lei av å fylle side dekslene med gress hver gang jeg kjører
er det noen som har den evnt synspunkter?
Absolutt noe jeg vil anbefale
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment