Originally posted by goddamnswede
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvilken trimpotte, til HPI Baja 5b?
Collapse
X
-
Du kan jo bestille fra www.fg-hobby.dkOriginally posted by sdiz86 View PostTakk for det.
Da tror jeg skal gå for DDM Dominator pipa.
Trimpotte er jo en Trimpotte og de skal bråke litt
Har aldri betalt med kort over nettet til utenlandske butikker. Så jeg er ikke
helt sikker på hvordan dette gjøre, og har ikke så veldig lyst til det, for å være helt ærlig.
Hvis det er noen i Vestfold eller helst Larvik, Sandefjord, Tønsberg som
kan skaffe dette for meg ta kontakt. Jeg betaler for "tjensten", men må først vite hvor mye varene vil koste meg.
Dette er til Baja 5b:
-DDM Dominator
-Outerwears Pull Start Cover
-Outerwears Air Pre-Filter
-Outerwears Shockwears
-Tennplugger NGK CMR7H 5stk(kanskje)
Når du logger deg inn der så trekkes det fra den danske momsen
for de tingene du ska ha (Chrome Dominator)
Så blir det ca 2339NOK med moms og porto og tollgebyr fra danmark.Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
-
Til å være en 23cc så kan man ikke forlange mer en dette nei. Når dette er sagt, så kan lyden lure deg+ at en bil går opp på bakhjula betyr jo bare at den ikke har så mye power at den klarer og rive hjula løs fra underlaget.Robert Birkevaag 71 mod
Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic
Comment
-
Tgn race pipa er en klar vinner. Det var nettopp Gbe end bl. pipa jeg kjøpte etter å ha hørt mye bra om den på div forum. Håpet på å få ei pipe som ga enda mer på topp en Tgn pipa mi, det jeg fikk, var ei ppe som ga mindre over hele registeret borsett fra på topp der den var lik Tgn ptta mi.
Dete er da på min reed case motor, og det er meget mulig det blir anderledes på en annen motor.
Gbe pipa er for al del ikke noen dårlig pipe, den gir mer en nok over hele registeret, men forventningene var høye, og det var prisen også
(kvaliteten er derimot av den aller beste)
Robert Birkevaag 71 mod
Comment
-
DDM Dominator
Ja, jeg har vært inne på fg-hobby.dk, men det blir litt dyrt å handle fra dem.
Jeg sendte meldning til rc-racing.no i dag og skrev at jeg var interessert i å kjøpe en DDM Dominator potte hvis de kunne skaffe en, men det ville de ikke.
Skjønner egentlig ikke hva er problemet. Nesten alt de selger er jo sikkert fra USA. Hvorfor ikke skaffe ting, når det er folk som ønsker å kjøpe.LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed
Comment
-
Bare gir deg et lite råd. Vent til Victory potta kommer hos Rc-Racing. Det er det lureste du kan gjøre. (det er ikke den som kommer inn hos Ddm osv.)
Det er ikke snakk om at den kanskje blir bedre en de beste pipene i dag, snarere hvor mye bedre den kommer til å bli
Den som venter på no godt får noe rått
Robert Birkevaag 71 mod
Comment
-
Skal sies at dominator potta ikke har verdens beste kvalitet.. hender at de ikke liner opp på festepunktene og for mitt tilfelle var det en kant som blokerte for eksosen men fikk slipt den ned litt..
victory potta er helt sikkert bedre kvalitet men også dyrere så man får det man betaler for.
Comment
-
PÅ en standard 23cc motor er du ikek avhengig abv noen spesial laget potte.
jeg regner med eller retetre sagt vet at RC-Racing komemr til å ha standard victory potetr i itt sortiment i tileg til potter som er spesial laget til hans mest solgte tuning motorer.
men skal du først trimme med ei potte så gå like godt hele veien å bestill ei komplett pakke med motor og potte som stemmer over ens.
kjøper du ei trimpotte nå så får motoren du har nytt liv. i løpet av sommeren havarerer den eller er utslitt. men søtrst sjanse er det nok for at du blir lei av det elendige draget som er i CY23 motoren. dermed går du til anskaffelse av et sylinder kit eller en ny og vassere motor.
den potta som ga nytt liv til 23cc motoren gir plutselig ikek så mye futti den nye 30,5cc motoren.
det felste pipene som er laget i dag er laget for standard motorene som sitter i de forskjellige bilene i fra fabrikken.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
-
Originally posted by Egon View Post??
Kan noen av Dere fortelle meg hva prisen blir på de nye Victory pipene??
Alle vet jo hva de koster, bortsett ifra meg da...hvor har Dere dette ifra at de blir så dyre??
PS!
Prisen blir mellom 1.700,- og 1.900,-.....
(altså billigere enn de fleste pipene idag..)
under 2 laken er ikek ille.
spesielt ikke om de leverer varene bedre en de andre pottene på markedet.
personlig synes jeg ikke 2500,- for RN potta til Marder´n var ille heller.
den leverte så absolutt.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
fg-hobby.dk
Kanskje jeg bestiller varer fra fg-hobby.dk.
Det jeg gjorde var å logge meg inn. Jeg valgte de varene som jeg ønsker å
kjøpe. Det kom på ca 1800Dkk, frakten var på 200Dkk.
Hvor mye vil alt dette koste meg ink. moms og toll?
Kommer momsen og tollavgiften på egen regning etterpå?
En av betalingsmetodene var Bankoverføring. Hvordan fungerer dette egentlig, og må jeg merke overføringen med noe(navn) for at han skal vite hvem pengene kommer fra og hvilke varer det gjelder?
Sender han kun når han har alle varene?
Hvor lang tid tar det før varene kommer, jeg bor i Sandefjord?
Hvordan vet jeg om varene er på lager eller ikke, jeg kunne ikke se noe på de varene jeg valgte?
Håper noen av dere som har gjort dette før kan svare disse spørsmålene.
Takk.
Og, ja jeg veit at den DDM Dominator potta er kanskje beregnet for standar motorer, det er akkurat derfor jeg vil kjøpe den. Jeg kommer neppe til å ha en mye "vassere" motor i denne RTR versonen. Jeg kjører ikke så mye og kommer heller ikke til å gjøre det, tor jeg... Så jeg tror at denne motoren med en bra trimpotte holder for meg, for nå. Hvis jeg går lei av den og ønsker noe "vassere" så kommer jeg heller til å kjøpe SS versonen, og kanskje setter en større motor i den, dens drivverk tåler litt mer enn den jeg har nå. Jeg har også lest om de Victory pottene, men liker ikke helt utsende på dem, og så må de sikkert lakkeres/beskyttes mot rust.LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed
Comment
-
det kommer 25% i moms på prisen + 200ca i tollgebyr
Du må betale tollgebyret og momsen når du henter pakken på posthuset.
Trur det er bedre å betale med PayPalFly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment