Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye Zenoah 36mm 4-bolt....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nå er vi ferdig med dette gutter, tar det til etterretning jeg, skal roe dette ned noen hakk.....
    sigpic
    Tlf 4691 0501

Comment

Jeg syns fortsatt du skal fortsette å informere oss her om nyheter/produkter/snadder som vi plutselig kan få brukt for...
      2 x MCD RR V4.... Futaba...... 2 x TS REEDCASE RE-LOAD EDITION ......
      HANDLER GJØR JEG HOS : ABSOLUTT HOBBY , DDM OG LARGESCALERC.

sigpic

Comment

Når vil denne motoren være til salgs???

Ca pris???
        LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

Comment

Får første ladningen neste uke.....
          sigpic
          Tlf 4691 0501

Comment

pris da????? 20 laken??
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

Kommer jo litt an på det da.......

Stock
              Full Mod
              PRO MOD
              REED Case PRO MOD
              REED Case SE

Har ikke fått prisene ennå...beklager...men dette skal ikke bli dyrt, jeg jobber beinhardt med OBR om å få ned prisene.......
              sigpic
              Tlf 4691 0501

Comment

Skal kanskje kjøpe en MCD Monster Truck, hvem av de motorene vil du anbefale til den bilen?

Kan nevne at jeg kjører en Baja SS med stock CY 26cc motor m/ DDM rear Dominator potte og er fornøyd hvordan den går.

Er ikke så veldig kravstor, men det er greit at bilen går noelunde bra, som sagt hvem motor vil du anbefale?

Takk!

Comment

Nå er ikke jeg noen mcd mann, men som jeg forstår er det noe tyngre driv verk i disse bilene, så her ville jeg puttet inn ihvertfall en PRO MOD. men disse motorene det er snakk om her, har jo da vesentlig MYE mer en den motoren du fiser rundt med nå da
                  HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

Bajaen min med 30.5 raceport å PROpipe går noe jævlig.
                    Men den skal selges siden jeg har kjøpt TS reedcase promod spesial..

Comment

Originally posted by sdiz86 View Post
                      Skal kanskje kjøpe en MCD Monster Truck, hvem av de motorene vil du anbefale til den bilen?

Kan nevne at jeg kjører en Baja SS med stock CY 26cc motor m/ DDM rear Dominator potte og er fornøyd hvordan den går.

Er ikke så veldig kravstor, men det er greit at bilen går noelunde bra, som sagt hvem motor vil du anbefale?

Takk!
                      Rullende chassie, eller sitter det en orginal motor i den fra før....?
                      sigpic
                      Tlf 4691 0501

Comment

Originally posted by Egon View Post
                        Kommer jo litt an på det da.......

Stock
                        Full Mod
                        PRO MOD
                        REED Case PRO MOD
                        REED Case SE

Har ikke fått prisene ennå...beklager...men dette skal ikke bli dyrt, jeg jobber beinhardt med OBR om å få ned prisene.......
                        Hva vil du anbefale av 27,2cc PROMOD eller 30,5cc PROMOD. Og vil 30,5cc PROMOD Zenoah koste like mye som en 27,2cc PROMOD?
                        Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

Originally posted by Egon View Post
                          Rullende chassie, eller sitter det en orginal motor i den fra før....?

Jeg tror at du kanskje har misforstått det jeg skrev.

Det jeg lurte på var at: Hvem av de nye Zenoah motorene som du snart får, ville du ha annbefalt til en MCD Monster Truck.

Jeg veit ikke hvor store motorer det er snakk om her, men har hørt at det er 29cc 4-bolt Zenoah.
                          Og hvis det er 29cc så tenkte jeg at det kanskje holder for meg som stort sett har kjørt stock motorer, at jeg kjøper også en stock verson til MCD MT.

Eller må jeg kjøpe noe bedre siden MCD MT er så tung og tungdreven, og hvis ja, hvem av de nye Zenoah motorene bør jeg kjøpe for at MCD MTen skal gå noelunde bra?

Er det bare disse versonene som vil være tilgjengelig:

Stock
                          Full Mod
                          PRO MOD
                          REED Case PRO MOD
                          REED Case SE

eller vil det være noen som er bare race porta?
                          Last edited by sdiz86; 12 January 2010, 17:16.

Comment

Jeg vil påstå at en raceporta 30.5 vil være et godt valg.

Comment

Originally posted by REED272 View Post
                              Jeg vil påstå at en raceporta 30.5 vil være et godt valg.

Men vil de nye 4-bolt Zenoah være så store 30.5cc og bare race porta???

Comment

Den nye zenoah er vell 30.5cc
                                Spectrum DX3S
                                MCD RR evo3 comp 08

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X