Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye Zenoah 36mm 4-bolt....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kommer de nye motorene i Chrome?

Kommer de med standar Zenoah clutch og eksos kanne?

Kan man bruke det luftfilteret som kommer med Baja SS på de nye race porta motorene eller anfaler du noe annet?
    LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

Comment

Uten eksos men med clutch og i chrome vet jeg ikke men det er mulig.

Ja man KAN bruke SS luftfilter men kjøp heller UNIfilter til Kr.250.-

Comment

Originally posted by sdiz86 View Post
        Kommer de nye motorene i Chrome?

Kommer de med standar Zenoah clutch og eksos kanne?

Kan man bruke det luftfilteret som kommer med Baja SS på de nye race porta motorene eller anfaler du noe annet?
        Ja.......men uten eksos og luftfilter

Kommer an på hvuilken av motorene man velger......

Når det kommer til slike spørsmål så ser jeg helst at du/dere tar direktekontakt med rc-racing, ellers blir jeg sittende å skrive innlegg hele dagen lang......
        sigpic
        Tlf 4691 0501

Comment

HAHA jeg var først

Comment

Originally posted by Egon View Post
            Når det kommer til slike spørsmål så ser jeg helst at du/dere tar direktekontakt med rc-racing, ellers blir jeg sittende å skrive innlegg hele dagen lang......

Er det ikke bedre å gjøre det på den måten her. Alle de spørsmålene vi stiller, og alle de svarene du gir blir stående her på forumet, for da kan alle lese dem.

Enn at hver av oss som lurer på noe ringer deg hver gang for å kanskje stille akkurat samme spørsmål, eller???

Comment

Hva annet er mulig for meg å utrette om dagen hvis jeg skal sitte å svare på alle spørsmål her på forumet?? Blir dette en vane må jeg ansette andre for å gjøre det jeg gjør idag.......

Nope, veeeldig sjelden jeg svarer på spørsmål stilt her på forumet....dessuten er jeg vel den eneste importøren som tar meg et minimum av tid til å sitte her på forumet....hvorfor det tror du...?
              sigpic
              Tlf 4691 0501

Comment

Originally posted by REED272 View Post
                Uten eksos men med clutch og i chrome vet jeg ikke men det er mulig.

Ja man KAN bruke SS luftfilter men kjøp heller UNIfilter til Kr.250.-

Er litt skeptisk til det UNI filteret. Jo mer luft som slipper gjennom, jo mer drit er det også som slipper gjennom. Men dyrt er det ikke.

Så er det enda et luftfilter:RN Airfilter set, men det koster 730,- kr, hva er det egentlig som er så bra med dette filteret???

Blir litt forvirret, dette står det om

UNI filter:The best airfilter we ever tryed!
                RN filter:Maybe the best Off-road airfilter on the marked

Mye best og best her, men hva er egentlig best???

Jeg er ingen ekspert, men kanskje det er tryggere å holde seg til HPI Baja filteret. Nå bruker jeg Baja filteret med Outerwears, muligens litt for mye filter her, men det fungerer sikkert på en stock 26cc.

Når jeg kjøper en 30.5 race ported, må jeg kanskje kjøpe det RN filteret.
                Det Baja filteret blir muligens litt for tett, eller???

Comment

Gammel beskrivning før UNI-filteret kom for fullt............

Bedre nå......; http://www.rc-racing.no/index.php?ta...oduct_id=32746
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

Comment

Da skal jeg ned til Rc-Racing i morgen å teste den ny 34mm motoren i mcdn. Vi får se da hvordan den er sammenlignet med ts reedcasen og 27.2 promodn da.

Med det samme jeg skriver så er det ingen av dem som har kjøpt Reedcase som har noe å fortelle om motoren bra eller dårlig
                    Har jo ikke hørt et knyst om noen, ser da ut som det er flere enn meg som har en sånn motor
                    MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

Comment

Nå ja det er ikke så veldig mange som har den, å det som er felles for det aller fleste med denne motoren er at di ikke har startet den en gang.....
                      The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

Comment

hm må jo bruke dem skal man få brukt dem før dem blir gammeldags Det komme jo nye hele tiden.

Comment

Jeg får REEDcase'n min på Tirsdag.
                          Da skal jeg gladelig komme med tilbakemelding.

Comment

Eg har testa reedcasen å må sei meg kjempefornøyd. Har kjørt på både asfalt,snø/is og den går som berre f...
                            Mykje meir tourq enn promod, raskere og kjappere til topp turtall...spinn seg løs på tørr asfalt...helt villt..
                            Er også enklere å tune enn promod.
                            As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                            Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

Enn du da WRC, er du fornøyd med Reedcasen ?
                              As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                              Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

Ja må vel si det går godt gleder meg til å prøve den på banen til sommeren, det er der jeg har noe å sammenligne den ordentlig med.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X