Announcement

Collapse
No announcement yet.

Baner, sandtak og andre kjøresteder: Kjørebeskrivelser og GPS-posisjoner.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg ser etter andre områder mellom kr.sand og grimstad hvor jeg kan kjøre LS offroad, og deler gjerne egen plass som noen andre nok kjenner til også. Gjerne send meg en melding eller tips om andre områder i nærheten hvor en 1:5 offroad kan få strekke på beina. Jeg prøver å få kjørt ei gang i uka, men det er travelt med 2 smårollinger.

    Mollestad sandtak på Birkeland, Aust Agder.
    GPS koordinater (lat,lon): 58.32032, 8.182925
    Video av området:

    Comment


    • #17
      Sandtaket på Mollestad har jeg kjørt mye i og er helt perfekt etter min mening
      Har flyttet fra Birkeland, men send gjerne en PM når du skal ut så kan det hende jeg slår følge.
      HPI Baja 5T, diverse oppgraderinger, lite bling da den er ment for å kjøres hardt !
      Jeg kjører til noe går i stykker, det er som regel lenge før bensinen tar slutt

      Comment


      • #18
        Originally posted by Laland10 View Post
        Sandtaket på Mollestad har jeg kjørt mye i og er helt perfekt etter min mening
        Har flyttet fra Birkeland, men send gjerne en PM når du skal ut så kan det hende jeg slår følge.
        Hehe, ja var faktisk du som tipset meg om det hvis jeg husker riktig.
        Driver å modder litt på bajan før jeg drar ut igjen, men sender deg nok en melding på sikt

        Comment


        • #19
          Er det noen som vet om noen bra plasser her i Stavanger distriktet?
          Raymond
          RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

          Comment


          • #20
            Originally posted by ps71 View Post
            Sandtak i Porsgrunn


            Skråfoto:


            Ser litt annerledes ut der nå, fint sted og kjøre
            Dette så veldig bra ut. Er dette privat område? Hadde vært kjedelig å bli kastet ut av området for kjøring på privat eiendom =/
            FG TR4

            FG Baja Buggy - SOLGT














            Comment


            • #21
              Dal, Akershus. For et-par uker siden var jeg ute å kjørte på Finstadvegen på Dal. Der var det et ganske fint grustak som en entreprenør hadde leid av en bonde. Jeg stoppet bare og fyrte opp, så kom en av arbeiderne og sa hei. Tror han var ganske skeptisk, men blid som ei sol da jeg sa hva jeg hadde fore. Måtte bare kjøre i vei.

              https://www.google.no/maps/place/Fyl...62c4cb93974c9c
              T.K.Wikstrøm
              HPI Baja 5B - "Rat buggy" & Traxxas Slash 4x4
              www.tkew.me

              Comment


              • #22
                Hei. Vi er en gjeng fra Møre og Romsdal som holder på med et baneprosjekt på Hildre i Møre og Romsdal. Vi har nå bare litt småplukk igjen på bana så har vi 1/5 biler i fleng hoppende og sprettende rundt der. Jeg sjekket koordinatene på gulesider og fikk opp masse forskjellige tall. Det kommer flere bilder når vi er ferdige
                WGS84
                62°36'13.6"N 6°21'21.1"EWGS84 desmial (lat, lon)
                62.603768, 6.35587UTM32N
                6944224, 364284UTM33N
                6971180, 57203UTM35N
                7111412, -546288
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Banen i Hof, ved siden av glattkjøringsbanen. Tar av ved Haslestad bruk (Skilt til bla skytebane.).
                  Attached Files
                  Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

                  Comment


                  • #24
                    Denne måneden åpnet det en ny innendørsbane i Grimstad på gamle høyskolen.
                    Banen er for 1:10 biler, hovedsaklig touring, men f.eks buggy skal være greit. Drop-in er 100 kr, mulighet for leie av bil om de har som fungerer. Det er åpent onsdag 17-21 og lørdag 12-17. De har også åpen kiosk på drop-in dagene.
                    Det er mulighet for å kjøpe årskort for 2500.- da får du nøkkel og kan kjøre 24/7. Man kan sende dem melding på facebook siden deres og spør om bilen er ok å bruke på banen.

                    De har facebookside https://www.facebook.com/kmbkracewaygrimstad/

                    Er det ingen som har noen oppdateringer her? Noen andre plasser de kjører mellom Arendal og Kristiansand?
                    Er det fortsatt mulig å kjøre i sandtaket på Birkeland?

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X