Anbefaller deg til å ta noen bilder av dette,så offroad kara her kan få se hva som har skjedd
Kanskje fortelle litt om hvor/hvordan du kjører osv,så de kan få en helhet i situasjonen,for det skal mye til for å ta knekken på clutch og gear platen samtidig..
sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk
Nå har jeg skifta lager å gear plate, kjørte i 20 min så røyk den nye clutchen og gear plata
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Røyk den nye gearplata i alu????
Hva slags motor er det du har i bilen? Om du har en standard 26cc eller likn, kan det være noe av problemet. En FG 4WD MT er et tungt dråg av en doning, og det kan rett og slett være for lite krefter i motoren slik at clutchen går og slurer litt og aldri får skikkelig grep. Clutchen vil da utvikle en voldsom varmgang og ting vil ryke fort. Har du en kraftigere motor, vil clutchen få bedre grep, og vil ikke slure så mye i clutchklokka. Dette er ihvertfall et kjent problem med Mcd der alle biler har 4wd og er generellt litt tungdrevne.
Har ikke fått den i alu ennå. Blir vannvittig varm ja kan ikke ta på dreva etter litt kjøring. Må være slurring som gjør det ja for jeg har ikke det problemet med 2wd jeg har
Kjøp deg ihvertfall en 4-bolt motor. Gjerne noe med litt bunndrag. Feks en 30.5cc. Spørs hvor mye penger du kunne tenke deg å bruke da. Men du kommer langt med en 30.5 fullmod eller noe. Sjekk på pro-racing no. Så får du ihvertfall litt oversikt over priser og hva som finnes
Comment