Announcement

Collapse
No announcement yet.

Varme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nå har jeg skifta lager å gear plate, kjørte i 20 min så røyk den nye clutchen og gear plata


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Comment


    • #17
      Anbefaller deg til å ta noen bilder av dette,så offroad kara her kan få se hva som har skjedd
      Kanskje fortelle litt om hvor/hvordan du kjører osv,så de kan få en helhet i situasjonen,for det skal mye til for å ta knekken på clutch og gear platen samtidig..
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #18
        Originally posted by Sldnx4life View Post
        Nå har jeg skifta lager å gear plate, kjørte i 20 min så røyk den nye clutchen og gear plata


        Sent from my iPad using Tapatalk HD
        Røyk den nye gearplata i alu????
        Hva slags motor er det du har i bilen? Om du har en standard 26cc eller likn, kan det være noe av problemet. En FG 4WD MT er et tungt dråg av en doning, og det kan rett og slett være for lite krefter i motoren slik at clutchen går og slurer litt og aldri får skikkelig grep. Clutchen vil da utvikle en voldsom varmgang og ting vil ryke fort. Har du en kraftigere motor, vil clutchen få bedre grep, og vil ikke slure så mye i clutchklokka. Dette er ihvertfall et kjent problem med Mcd der alle biler har 4wd og er generellt litt tungdrevne.
        Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


        Comment


        • #19
          Har ikke fått den i alu ennå. Blir vannvittig varm ja kan ikke ta på dreva etter litt kjøring. Må være slurring som gjør det ja for jeg har ikke det problemet med 2wd jeg har

          Comment


          • #20
            Orginal 26 cc. Hva anbefaler du av motor?


            Sent from my iPad using Tapatalk HD

            Comment


            • #21
              Kjøp deg ihvertfall en 4-bolt motor. Gjerne noe med litt bunndrag. Feks en 30.5cc. Spørs hvor mye penger du kunne tenke deg å bruke da. Men du kommer langt med en 30.5 fullmod eller noe. Sjekk på pro-racing no. Så får du ihvertfall litt oversikt over priser og hva som finnes
              Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


              Comment


              • #22
                Skal bli kjøpt men er det noen som vet om det finnes sterkere driv knuter?


                Sent from my iPad using Tapatalk HD

                Comment


                • #23
                  Her er fine ting,men kanskje ikke fullt så fin pris....http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.7000/.f
                  AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                  Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                  http://www.arcticrc.no/

                  Comment


                  • #24
                    ...........
                    Last edited by Sldnx4life; 5 August 2012, 20:35.

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X