Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorbytte #3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorbytte #3

    Først havarert orginal motoren på fg mt 4x4 så da kjøpte jeg en 30.5 cy 2bolt(hel motor)som gikk 2 tanker så ble det havari, så gikk jeg til innkjøp av en 27.2cc pro mod 4bolt zenoah og ei vrc pro pipe motoren går ennå men fant ut at den går bedre med jetpro v2 pipa enn med vrc pro pipa

  • #2
    Motorbytte #3

    Så gikk drivreima av😖

    Comment


    • #3
      Drivreim? Hva er det du kjører?

      EDIT: Leste for fort Visste ikke FG brukte reim... interessant.

      Comment


      • #4
        Motorbytte #3

        Gjør det fra diff til diff

        Comment


        • #5
          Kva luftfilter brukar du? Eg begynner å lura pga alle havariene du har hatt.
          Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
          FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

          Comment


          • #6
            Motorbytte #3

            Den orginale motorn var orginal filter på men det var varme skjæring. 30.5 2bolt slapp platinga i sylinder

            Comment


            • #7
              Åja. Ok filter då vil eg tru, men høyres litt ut som mager blanding på dei.
              Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
              FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

              Comment

              Today's Birthdays

              Collapse

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X