Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til monstertruck?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by carish View Post
    Joda, men jeg har desverre ikke en myk og god ørken og kjøre i, her lander jo denne bilen i både myk sand og nedover bakke

    Originally posted by nutcase View Post
    FG ville jeg holdt meg unna. Det er vel en av de LS bilene som ting ryker mest på.
    Så du er ikk enig med sdiz86 som mener jeg skal start med FG, siden MCD er litt overpriset.

    Kvalitet og holdbarhet: 1-FG, 2-HPI/Maverick, 3-NUTECH

    Har du kansje et tips om en bil også da ?
    Har kjørt FG en gang før, syntes den virket ganske solid jeg, men har ikke kjørt noen andre LS biler
    FG MONSTER JEEP 4WD

    Comment


    • #17
      [QUOTE=sdiz86;526674]Start med FG du, MCD er litt overpriset. Finner du ikke noe brukt i Norge.
      Så kjøp fra FG-hobby.dk.

      Kikket litt på siden og fant denne: http://www.fg-hobby.dk/benzinbiler/f...-pro-26ccm.htm


      Bor 1.5 time fra kr sand, så kan jo også ta en tur over med danske båten og hente den og "smugle" den inn i norge?

      Må bare finne ut av om butikken er langt unna eller om det er mulighet for og få den levert
      FG MONSTER JEEP 4WD

      Comment


      • #18
        Om du er bestemt på monster og ikkje vil opp i en mcd, so e nok fg greit.. men bajaen tåle meir juling.. og masse meir oppgraderinger osv å få tak i.har hatt begge deler, bajaen har eg fortsatt...har vel hatt den i 2-3 år no, har ikkje bytta en del endå...
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #19
          Ble rastløs og lei av og vente, så kjøpte en ny en

          Endte opp med en FG Monster Jeep 4 WD RTR med klart karosseri
          FG MONSTER JEEP 4WD

          Comment


          • #20
            Gratulere med bil.. ville vurdert å montere en killswitch..http://www.davesmotors.com/tr210
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #21
              eller her:http://www.pro-racing.no/index.php?d...roduct_id=1310
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #22
                Ja sikkert ikke så dumt, men når er det man kan få bruk for den? Om kontrollen går tom for strøm?
                FG MONSTER JEEP 4WD

                Comment


                • #23
                  Kill switch test:
                  A video of the KRC Super Bee kill switch that I just installed in my 5b SS test successful :)


                  Du bør kanskje høre med KILLER RC først om den fungerer med den stock 2.4GHz radioen som fulger med FG.
                  LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sdiz86 View Post
                    Kill switch test:
                    A video of the KRC Super Bee kill switch that I just installed in my 5b SS test successful :)


                    Du bør kanskje høre med KILLER RC først om den fungerer med den stock 2.4GHz radioen som fulger med FG.

                    Skal skjekke det

                    Noen som vet hvor man kan få tak i kameleon lakk på boks?

                    Har litt lyst og lakkere bilen kameleon også spray sote rutene


                    Evt andre ideer til farge?
                    FG MONSTER JEEP 4WD

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X