Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale Bilder & Film

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk takk

    Comment


    • Har filmet noen snutter med GoPro kamera på min 5b i dag, her er de om noen er interessert: http://www.youtube.com/user/TheLobolars
      HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

      Comment


      • Min buggy

        Min HPI Baja som begynner å bli ferdig for sin første tur, forhåpentligvis i morgen hvis værgudene er villig. Opprinnelig en 5SC SS men bestemte meg på slutten å bygge den om som en buggy i stedet og er godt fornøyd. Scoop fra carbon creations (chris horne) kom i posten i dag fra UK som var siste touch jeg ventet på før første kjøretur i sandtaket. Litt dårlige bilder men var begrenset kvalitet med gammel galaxy telefon og lys i boden. Tar kanskje flere senere ute i sola.

        Click image for larger version

Name:	2012-07-21 14.37.40.jpg
Views:	1
Size:	74.5 KB
ID:	777995 Click image for larger version

Name:	2012-07-21 16.05.07.jpg
Views:	1
Size:	30.7 KB
ID:	777997 Click image for larger version

Name:	2012-07-21 16.04.59.jpg
Views:	1
Size:	34.7 KB
ID:	777996

        Comment


        • Her er nok en video av min Hpi Baja 5b 2.0
          Jeg har nettopp skaffet en ny 26cc motor

          Comment


          • Originally posted by Corvinus View Post
            Min HPI Baja som begynner å bli ferdig for sin første tur, forhåpentligvis i morgen hvis værgudene er villig. Opprinnelig en 5SC SS men bestemte meg på slutten å bygge den om som en buggy i stedet og er godt fornøyd. Scoop fra carbon creations (chris horne) kom i posten i dag fra UK som var siste touch jeg ventet på før første kjøretur i sandtaket. Litt dårlige bilder men var begrenset kvalitet med gammel galaxy telefon og lys i boden. Tar kanskje flere senere ute i sola.

            [ATTACH=CONFIG]57309[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]57311[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]57310[/ATTACH]


            Den blei jo meget bra, nesten for fin til å brukes
            Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

            Comment


            • Takk for det ble godt fornøyd selv.

              Comment


              • Fikk endelig satt unger på pause og sneket meg ut for første kjøretur i dag.

                Comment


                • Dritkul film:

                  Comment


                  • Hehe bra nakkeslengkjøring fra Ernie:

                    Comment


                    • Hadde med fruen som copilot og fotograf, fikk noen flotte blinkskudd!


                      Click image for larger version

Name:	baja luftig.jpg
Views:	1
Size:	64.6 KB
ID:	778104 Click image for larger version

Name:	baja sand.jpg
Views:	1
Size:	72.3 KB
ID:	778105
                      AE SC8e, Axial Deadbolt, Radiopost TS401, ImmersionRC Vortex 250 pro, FrSky Taranis X9D Plus, Fat Shark Dominator v3

                      Comment


                      • Losi 5T under innkjøring. Stock 26cc motor med VRC pipe.

                        LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

                        Comment


                        • Originally posted by sdiz86 View Post
                          Losi 5T under innkjøring. Stock 26cc motor med VRC pipe.

                          http://www.youtube.com/watch?v=5IH5Lp-VE3c
                          Stakkars pinne

                          living i the fastlane
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • Gamle karosseriene.


                            That's better! Med nye karosserier på begge og hvite RPM armer på den nye som faktisk så skikkelig kult ut. Så at den nye hadde et under tray til 5SC (eller var det 5t?) som var mye bedre enn det til 5b. Så jeg bestilte i samme slengen en til den grå også mens jeg var hos DDM og handlet. Mye mer holdbar patent.
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment





                            • Litt herjing ble de idag


                              HPI Baja 5B
                              ROOFCHOOPER SANDRAIL
                              Dont like me? Fuck off problem solved......

                              Comment


                              • Her er en baha ss som jeg tok i innbytte for ett par år siden.I det siste har det kommet litt deler så nå er den rtr.I dag skal jeg teste inne i en svær hall med + 8-10 grader,og asfaltdekk på betong-gulv.

                                27,2cc motor med porting fra esp,madmax bærearmer,+ div nødvendig oppgradering.Det var herlig å endelig få den på hjul,og nå gleder jeg meg til testing.



                                Click image for larger version

Name:	SAM_1795 [640x480].jpg
Views:	1
Size:	44.7 KB
ID:	780097Click image for larger version

Name:	SAM_1796 [640x480].jpg
Views:	1
Size:	42.5 KB
ID:	780098Click image for larger version

Name:	SAM_1798 [640x480].jpg
Views:	1
Size:	42.3 KB
ID:	780099Click image for larger version

Name:	SAM_1793 [640x480].JPG
Views:	1
Size:	67.3 KB
ID:	780100
                                AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
                                Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
                                http://www.arcticrc.no/

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X