Ja, det er godkjent til og med i år det! Så det er bare å ringe Micromonsters på mandag og få seg den motoren!!!
Jeg har kjørt med den i hele sommer og må si at den funker utrolig bra.
Motoren er fra SpeedPassion i Sportsmanserien om jeg husker riktig og den tilsvarer 19turn Børstemotor.
Vi er to stykk som mest sannsynlig kommer til å bruke den på Beitostølen nå til helgen under NM løpet!
Til alle dere som mener at den ikke er godkjent så er det nå oppdatert på listene til forbumdet over godkjente motorer..
--** Team MAGIC **-- www.speedstore.no
Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D
Hvor ligger lista til Motorsportforbundet over godkjente motorer?
Finner bare i Spesialreglementet for elektro hvor det står at motoren skal være merket med 10,5 turn. Da motsier Spes.reglementet en evt. liste som sier at 9.5 turn er tillatt.
Vil gjerne sjekke om Team Orion Voretex 10,5 motoren min står på den lista du sikter til. Skulle ikke forundre meg om motoren som hva tillatt i fjor ikke er det i år....
Jeg begynner å bli svimmel av regleendringer i denna grenen.
Erik Ottvik '73
[Team Associated 12R5.1] [Team Magic E4RS]
Lista er vist nok ikke oppdatert. Ser ut som at de jobber med det nå, for nå var siden nede.
Legger ved svaret Stig på Micromonsters fikk fra Forbundet:
Hei
Du kan fremdeles selge disse motorene med god samvittighet, de er lovlige, men de har ikke kommet in i spesial reglemanget til Elektro enda, da Jon Åge ikke har fått oppdatert SR, noe jeg håper blir gjort så snart som mulig.
Norges Motorsportforbund
Monica Knutsen
Grenleder Elektro
tlf.95782273
Ja, det er godkjent til og med i år det! Så det er bare å ringe Micromonsters på mandag og få seg den motoren!!!
Jeg har kjørt med den i hele sommer og må si at den funker utrolig bra.
Motoren er fra SpeedPassion i Sportsmanserien om jeg husker riktig og den tilsvarer 19turn Børstemotor.
Vi er to stykk som mest sannsynlig kommer til å bruke den på Beitostølen nå til helgen under NM løpet!
Til alle dere som mener at den ikke er godkjent så er det nå oppdatert på listene til forbumdet over godkjente motorer..
jeg fant ingen 9,5 T motor hos micromonsters. hva er prisen på motoren??
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win
Ja jeg kan bekrefte at 9,5 Turn er lov i Super Stock, SR er ikke oppdatert ennå, men lover å få dette gjort før inne sesongen tar til, vi skal ha møte i seksjonen til uken å skal ta dette opp da, slik at dette blir gjort.
Ja jeg kan bekrefte at 9,5 Turn er lov i Super Stock, SR er ikke oppdatert ennå, men lover å få dette gjort før inne sesongen tar til, vi skal ha møte i seksjonen til uken å skal ta dette opp da, slik at dette blir gjort.
Monica
Jeg beklager på det sterkeste men jeg har gjort feil:
9,5 BL speedpassion er den eneste motoren som er godkjent i SS av 9,5 t motorer, så da er den saken klar.
Jeg beklager på det sterkeste men jeg har gjort feil:
9,5 BL speedpassion er den eneste motoren som er godkjent i SS av 9,5 t motorer, så da er den saken klar.
Monica
Hvorfor det?, blir dere sponsa av SP
Begynner nesten å helle over til STOCK ( mod )....
Ser ut som man må vente 4 mnd med saksbehandling på svar her, men lettere å få svar her, for man kan jo se at rette vedkommende har vært pålogget....Værre med svar fra forbundet, der har jeg aldri fått svar tilbake på mail...
Bare lurer på hvilket grunnlag man har brukt for å godkjenne ETT merke sin 9,5 turn mens andre merker tydeligvis fortsatt må være 10,5 turn? Er Speedpassion sin "dårligere" enn andre 9,5 turn og dermed lik som andre produsenter sine 10,5 turn?
Comment