Announcement

Collapse
No announcement yet.

9,5 turn BL i super stock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 9,5 turn BL i super stock

Jeg har hørt så vidt at det kan bli lovelig med 9,5 T BL motor i super stock fra med neste år.
    Er det flere som har hørt det????
    Shepherd V10 - Novarossi
    Serpent S120 Link - LRP

Ja, det er godkjent til og med i år det! Så det er bare å ringe Micromonsters på mandag og få seg den motoren!!!
    Jeg har kjørt med den i hele sommer og må si at den funker utrolig bra.
    Motoren er fra SpeedPassion i Sportsmanserien om jeg husker riktig og den tilsvarer 19turn Børstemotor.
    Vi er to stykk som mest sannsynlig kommer til å bruke den på Beitostølen nå til helgen under NM løpet!

Til alle dere som mener at den ikke er godkjent så er det nå oppdatert på listene til forbumdet over godkjente motorer..
    --** Team MAGIC **--
    www.speedstore.no
    Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D

Comment

Hvor ligger lista til Motorsportforbundet over godkjente motorer?
      Finner bare i Spesialreglementet for elektro hvor det står at motoren skal være merket med 10,5 turn. Da motsier Spes.reglementet en evt. liste som sier at 9.5 turn er tillatt.

Vil gjerne sjekke om Team Orion Voretex 10,5 motoren min står på den lista du sikter til. Skulle ikke forundre meg om motoren som hva tillatt i fjor ikke er det i år....

Jeg begynner å bli svimmel av regleendringer i denna grenen.
      Erik Ottvik '73
      [Team Associated 12R5.1] [Team Magic E4RS]

Comment

Lista er vist nok ikke oppdatert. Ser ut som at de jobber med det nå, for nå var siden nede.
        Legger ved svaret Stig på Micromonsters fikk fra Forbundet:
        Hei

Du kan fremdeles selge disse motorene med god samvittighet, de er lovlige, men de har ikke kommet in i spesial reglemanget til Elektro enda, da Jon Åge ikke har fått oppdatert SR, noe jeg håper blir gjort så snart som mulig.

Norges Motorsportforbund
        Monica Knutsen
        Grenleder Elektro
        tlf.95782273

Tenk miljø, før du printer ut denne e-posten.

Andreas
        --** Team MAGIC **--
        www.speedstore.no

Comment

Originally posted by andreas_dahl View Post
          Ja, det er godkjent til og med i år det! Så det er bare å ringe Micromonsters på mandag og få seg den motoren!!!
          Jeg har kjørt med den i hele sommer og må si at den funker utrolig bra.
          Motoren er fra SpeedPassion i Sportsmanserien om jeg husker riktig og den tilsvarer 19turn Børstemotor.
          Vi er to stykk som mest sannsynlig kommer til å bruke den på Beitostølen nå til helgen under NM løpet!

Til alle dere som mener at den ikke er godkjent så er det nå oppdatert på listene til forbumdet over godkjente motorer..

jeg fant ingen 9,5 T motor hos micromonsters. hva er prisen på motoren??
          Shepherd V10 - Novarossi
          Serpent S120 Link - LRP

Comment

--** Team MAGIC **--
            www.speedstore.no

Comment

Tusen takk.

Men går den merkart bedre enn LRP 10,5 T??
              Shepherd V10 - Novarossi
              Serpent S120 Link - LRP

Comment

Eller så har de den her Kjetil
                Roger Berntsen 1969 Mod
                Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

Comment

hehe jeg fant den like etterpå da jeg så hvilket merke micro hadde. har lagt den i kurven Roger
                  Shepherd V10 - Novarossi
                  Serpent S120 Link - LRP

Comment

Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

Nå fikk jeg også tilbakemelding fra forbundet om at det er lov og bruke 9.5 turn bl motor i super stock.
                      Shepherd V10 - Novarossi
                      Serpent S120 Link - LRP

Comment

Ja jeg kan bekrefte at 9,5 Turn er lov i Super Stock, SR er ikke oppdatert ennå, men lover å få dette gjort før inne sesongen tar til, vi skal ha møte i seksjonen til uken å skal ta dette opp da, slik at dette blir gjort.

Monica
                        Monica mekken til Per-Tore

Comment

Originally posted by monica View Post
                          Ja jeg kan bekrefte at 9,5 Turn er lov i Super Stock, SR er ikke oppdatert ennå, men lover å få dette gjort før inne sesongen tar til, vi skal ha møte i seksjonen til uken å skal ta dette opp da, slik at dette blir gjort.

Monica
                          Jeg beklager på det sterkeste men jeg har gjort feil:

9,5 BL speedpassion er den eneste motoren som er godkjent i SS av 9,5 t motorer, så da er den saken klar.

Monica
                          Monica mekken til Per-Tore

Comment

hmm

Jeg beklager på det sterkeste men jeg har gjort feil:

9,5 BL speedpassion er den eneste motoren som er godkjent i SS av 9,5 t motorer, så da er den saken klar.

Monica
                            Hvorfor det?, blir dere sponsa av SP

Begynner nesten å helle over til STOCK ( mod )....

Ser ut som man må vente 4 mnd med saksbehandling på svar her, men lettere å få svar her, for man kan jo se at rette vedkommende har vært pålogget....Værre med svar fra forbundet, der har jeg aldri fått svar tilbake på mail...
                            Last edited by OZZY; 31 August 2008, 00:25.
                            sigpic
                            http://www.kyosho.no/

Comment

Bare lurer på hvilket grunnlag man har brukt for å godkjenne ETT merke sin 9,5 turn mens andre merker tydeligvis fortsatt må være 10,5 turn? Er Speedpassion sin "dårligere" enn andre 9,5 turn og dermed lik som andre produsenter sine 10,5 turn?
                              RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X