På tide med en dedikert touring tråd.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Touring tråden
Collapse
X
-
Om jeg går på gassen med sving blir den ustabil. Wobbel eller retnings endring noe som er ugreit intil curbs. Da toucher jeg de fort og take off is a fact ^^
jeg er langt unna potensialet til bilen, jeg er mer opptatt av å få den enkel å kjøre. så blir vel kjørestilen mere normal etterhvert.
sleit med traction roll også.ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
Comment
-
Åja. den nye der ja xD
du får prøve å kopiere et av setup'a som er blitt lagt ut her: http://forum.teamxray.com/xsheets.ph...b3899f5a0bb872
Kanskje bilen din blir generelt bedre å kjøre...
Comment
-
Når du tenker på det martin er det kansje ikke så dumt med motoren i mitten slik. Så kan vel bli litt anderledes design på bilene fremover. tror det er bedre med motor i mitten med batteri på tvers (noe som er nermere senter en langs med). En både motor og batteri på siden.
tror ikke tamiya har fått det riktig men ideen er vel ikke så gal.
ny modell fra topp photon
Den blir fet og nytenkende, ultra lav CG også.
spion bilder.(bør ikke forum greiene lagde tumbnails av de automatisk? bare en idè admins)
ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
Comment
-
For det første er det ikke TOP i det heletatt..... men CEFX Evolution.... CEFX som har laget dette..... som du sikkert IKKE vet er CEFX josh cyrul sitt firma, og har IKKE noe med TOP å gjøre uten om at han kjører for dem.... han lager/forbedrer ting.... mestOriginally posted by MatsNorway View Postny modell fra topp photon
er han kjent for sine 1:12 biler.....
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment