Fjeld, det der er nok til 1:8 buggy...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Touring tråden
Collapse
X
-
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
-
Men kan jo komma t touring o?
Comment
-
Har det noe å si hvor jeg plasserer AMB transponderen?
Den skal stå i en Kyosho Inferno GTHPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Hva godt skulle det gjøre? Vi driver jo ikke å hopper...Originally posted by Fjeld View PostMen kan jo komma t touring o?Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Comment
-
På den bilen har du til og med en innrettning til en lånetransponder rett ut til siden fra styreservo mot venstre.
Om du har en personlig transonder ville jeg festet den med dobbel sidig tape på plasst kåpa under styreservo. Da kan du trekke ledningen inn i receiver box uten at du legger ledningen i veien for noe.
AsgeirAsgeir Kinn 1979
RRR - RB - 4PK
Comment
-
Jo d bli litt a d oOriginally posted by Stusdal View PostHva godt skulle det gjøre? Vi driver jo ikke å hopper...
Jalfall me dei folle heatan i mod :O
Comment
-
AMB transponder
Bilen er moddet opp og i mente, men det har altså ingenting å si hvor på bilen den er?HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Nei, nei Asgeir, det går ikke forter om man ha den lenger frem, med mindre man klarer å flytte den enda lenger frem i løpet av runden
Men, om du har den forran og jeg bak og vi kjører siden om side over mål så kommer jeg til å ergre meg over at jeg ikke hadde den forran
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
Comment
-
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment