Hvordan er det med karosserier? Har hørt noe om en skummel og fæl Efra-liste? Jeg vil helst bare kjøre med noe supertykt og solid og tungt og helvete og faen, bare for å gjøre det litt billig inntil jeg kanskje blir litt god:P
Kult at du har kjøpt bil Roy! Velkommen med i den raskeste klassen : )
Martin: Karosserier: det raskeste er nok Protoform AMR, men Protoform T12 er mer stabilt. Jeg kjører raskere rundetider med AMR, men raskere 8 minutter med T12 ...
Ellers så vil vel alle typer funke på sett og vis. Blitz har vel noen tykke karosserier som tåler en trøkk, men skal du kjøre fort (og det skal du vel) så velger du protoform : )
Protoform karosseriene er de som funker best. Unngå Lightweight og tut å kjør
Mustit har begge typene
Kan du vennligst vise meg hvor man får Protoform sine i noe annet en lightweight?
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win
Kult at du har kjøpt bil Roy! Velkommen med i den raskeste klassen : )
Takk, jeg har kjørt denne klassen litt av og på siden 1982, så jeg vet hvor moro det er
Og så kom det en pakke med batterier og regulatorer i posten i dag, så nå er det meste på plass, mangler bare bilen, men den skulle jo sendes helt fra Oslo, så det tar visst litt tid....
Hadde en liten vareopptelling på motorsiden, og jeg har en del 6.5T. Er det for mye motor, eller er det håndterbart. Har også et par 9.5T av uklar kinesisk opprinnelse, er det kanskje like greit som en start?
Comment