Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan få en 1:12track-bil til å funke..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by grelland View Post
    Hadde en liten vareopptelling på motorsiden, og jeg har en del 6.5T. Er det for mye motor, eller er det håndterbart. Har også et par 9.5T av uklar kinesisk opprinnelse, er det kanskje like greit som en start?
    Du som er en gammel ringrev i gamet vil nok takle 6.5T, men kanskje prøve noen pakker med 9.5T for å få det inn i fingra igjen. Vet ikke hvor mye gutta dine har kjørt, men 9.5T er sikkert mer enn nok for de i starten.
    Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
    www.minicar-racing.no

Comment

Takker, Joakim.

Nå tror jeg alt er i hus, både bil, servo, batterier, dekk, karosseri og litt annet småtjafs, så da får man sette seg ned og skru dette sammen, og følge rådene fra første post i denne tråden, så får vi se om jeg får dette til å funke

Comment

Har sett Roy gjøre comeback før... og slå oss alle sammen Blir vel fort 5.5 el 4.5 tenker jeg
        Last edited by SHY; 14 November 2013, 07:56.
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

Besøk mitt showroom

Comment

tror vi må innse at jeg har passert middagshøyden, men nye generasjoner er på vei opp og frem

Comment

Hvorfor er dere ikke påmeldt spydeberg i helgen om jeg tørr spørre? Bilene burde være klare alt spør du meg
            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
            www.minicar-racing.no

Comment

andre planer denne helgen dessverre, men vi kommer sterkere tilbake

Comment

Hei, har akkurat fått bestilt meg en xray x12
                Ser at det går ann å ha batteriet begge veier, noen som vet hva som er best?
                muchmore - yokomo
                http://www.rc-companiet.no

Comment

Kan ikke svare deg er jeg redd, jeg har en eldre modell x-ray og tror den bare kan ha batteriene på langs.

Det lille jeg har lest så sies det at den blir mer stabil og "forgiving" med batteriet på tvers, så det passer kanskje best for nybegynnere?

Ellers så har jeg fått på plass det meste på min, og en liten runde med loddebolten så bør dette kunne bli bra

Alle tre (!) gutta er supergira (og jeg) så vi får få lakket et kaross og kommet oss til Moss en tur
                  Attached Files

Comment

Originally posted by Keeven View Post
                    Hei, har akkurat fått bestilt meg en xray x12
                    Ser at det går ann å ha batteriet begge veier, noen som vet hva som er best?
                    Siden jeg ikke kan dette, men det sies fra benken at du får en roligere bil med batteriet på tvers, en mer hyper bil på langs

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

Dette er hva Alexander Hagberg svarer på akkurat dette spørsmålet:

"Cross will have more steering overall but will hike rear suspension more and will be more difficult to drive, it will also chunk the rear tires easier.

I would recommend inline for the stock class as it will help the car carry more corner speed, and making it easier to drive."

Bent
                      Xray XB8 | Xray XB8E | Xray XB4 | Xray XB4 2WD | Xray T4 | Xray X12
                      Xray Factory Team | ORCA Factory Team | FX-Engines Factory Team
                      Hudy | Sweep Racing | Maxima Fuel | Antrade.no | rcMart.com | YeahRacing | IB-Prostart | Freqeskinz.com
                      Follow Malin on Facebook

Comment

Takk for svar!
                        muchmore - yokomo
                        http://www.rc-companiet.no

Comment

Satte bilen på banen uten å sjekke en skit, men Bjørn Dahl hadde tydeligvis gjort jobben før han solgte. Her er et par runder fra den første og så langt eneste turen

Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

Comment

Se her ja

Comment

Ble så inspirert at jeg likesågodt kjøpte meg en 1:12

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

Har jaggu kjøpt en jeg og! Hva slags demperolje bruker man på en CRC på Alnabru? Gjerne opgitt i Xray eller Team Losi termer
                                Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X