Da kan jeg skrinlegge det så lenge da ang. vekt så veier carbsmarten omtrendt ingenting, det blir kun servoen som er å snakke om egentlig. Jeg vil tro at totalvekt på dette utstyret blir rundt 10-20g med en liten mikroservo.
Noen som har prøvd en slik Carb-Smart i bil?
ser Elefun selger den for tiden, hadde vært interessant å prøvd....!
De selger den i utgangspunktet for heli/fly, men jeg ser da for meg at det skulle fungert like bra på en bil...?!!
Informasjon fra produsenten:CarbSmart is used in conjunction with a servo connected to the main needle of the carburettor to adjust the mixture in flight dependant on the cylinder head temperature
Ser ingen vits i at forlade elektro hvis ikke man har interessen i at sette sig ind i motor og de justeringer som må til. Er jo ikke ligefrem rocket sience at få en nitro motor til at gå, og til at gå bra.
Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway
Alt er lett når man kan det Ole Var på Bukta i går og kjørte elbuggy på store buggybanen. Da var det to voksne og en guttunge, alle med 1:8 OR. Og ingen av dem fikk til motorene sine, etter timer med skruing... de skal nå kjøpe seg 1:10 elbuggy
(Ga dem masse hjelp, men de sleit på egenhånd, justering av en fuel motor krever mye øvelse og tar lang tid å få inn i ryggmargen)
Comment