Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp hvilken bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp hvilken bil

    vel har per dags dato en kysoho tf4r spider og en tamiya tt01d. men er sugen på mere bråk og røyk så skal gå til innkjøp av en fuel bil. noen annbefalinger, har sett på en kyosho fazer blant annet.
    trenger ikke å ha en bil som går så gruelig fort og er så avansert at du må være atomfysiker får å kjøre... takker for alle svar
    Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
    kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

  • #2
    Heisann

    Fazer skal være dårlig etter det jeg har hørt!!

    Litt mer info hadde vært greit, som pris, og om det må være onroad eller om du er åpen for alt..



    Denne bør du ta med i vurderingen, Prisen er syk og i tilleg får du med 12 liter fuel siden du er naboen hans

    Psycho-look
    450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

    Comment


    • #3
      er onroad jeg er på jakt etter... er ikke intressert i å kjøre på grus.
      Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
      kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

      Comment


      • #4
        kyosho fw-06 kan være noe. den er veldig lett å skru på.

        hvis du vil ha noe litt mer avansert kan du jo kjøpe kyosho fw-05 RR. litt mer avansert, men grei den også.
        Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
        Sandnes Osteopati Senter
        http://www.osteopaten.info/index.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by tim56 View Post
          kyosho fw-06 kan være noe. den er veldig lett å skru på.

          hvis du vil ha noe litt mer avansert kan du jo kjøpe kyosho fw-05 RR. litt mer avansert, men grei den også.

          hei, har en fw-05rr som jeg kan selge om du skulle være interissert. med 2 RB V-12 motorer... kontakt Pm
          sigpic
          Team Elefun

          Comment


          • #6
            knugen du har pm.
            trenger ikke å være kyosho heller. vært på smallsize men syntes g4 bilen de har så litt vel for heftig ut for meg. skal ha noe som holder en stund har jeg tenkt da
            Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
            kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

            Comment


            • #7
              ville godt for fw-06 hvis den skal holde en stund. du får den som readyset så d er også et + med den.

              viss du er interesert i en kan du sende PM til "Tobbi56" her på forumet, han selger en nesten ubrukt med porche kaross.

              her er en link til anonse: http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=35788
              Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
              Sandnes Osteopati Senter
              http://www.osteopaten.info/index.html

              Comment


              • #8
                da ser det ut til at jeg kjøper fw-05'en til knugen, men trenger vel servoer, sender og mottager og sånt i tillegg har fått en pris på dette
                From economical sport to high end, ultra premium, we have the perfect high voltage servo for you!

                noen som vet om dette duger?
                Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
                kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

                Comment


                • #9
                  duger nok det ja, men husk å sjekk med de andre som kjører samme plassen, hvilken frekvenser de kjører på

                  selv ville jeg gått for en Spektrum. slipper det styret med forstyrrelser
                  Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                  Sandnes Osteopati Senter
                  http://www.osteopaten.info/index.html

                  Comment


                  • #10
                    de fleste som jeg ihvertfall kjører med kjører på am. den senderen jeg har sett på er jo i fm frekvens. så tror ikke det blir noe problem. noe spesielle deler sm er lurt og ha evt verktøy i tillegg til piper og skrujern og tenger?
                    Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
                    kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

                    Comment


                    • #11
                      Vil anbefale å ha 2x batterier til mottager og 2x glødere. + noen plugger, drev kan ofte være lurt å ha i reserve + plasstikkdeler. startboks (viss du ikke har)
                      tror det er greit til å begynne med, så kan du kjøpe ekstra av de delene du merker ryker fort seinere.
                      Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                      Sandnes Osteopati Senter
                      http://www.osteopaten.info/index.html

                      Comment


                      • #12
                        takker for svar. venter ennå på svar fra knugen. hvis alt går som det skal så har jeg bil innen den 17. ihvertfall.
                        Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
                        kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

                        Comment


                        • #13
                          okey ser ut til at jeg kanskje fikser opp den gamle pure ten alpha'en min.
                          fant an fram i boden i biter. men ny blir bil blir det uansett:P. er det noen som vet hvor det går ann å få tak i en billig start boks?
                          Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
                          kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

                          Comment


                          • #14
                            Ser elefun har fått inn en billig starboks

                            Mer en det vet jeg ikke, du får høre med de, om kvalitet osv.



                            Psycho-look
                            450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                            Comment


                            • #15
                              Du trenger ikke

                              Du trenger ikke to glødere, heller ikke to mottaker batterier. Har aldri opplevd at dette går tomt.

                              Jeg har et 1300 mah i bilen. De kan jeg kjøre lenge på. Men det kan vøre smart å ha med seg lader osv når man kjører, da kan man sette den på lading mens du mekker eller tar en pause.

                              Det samme gjelder gløder. Den kan stå på lading mens du kjører.

                              Drev osv er noe du bør ha. Jeg personslig ville heller gått for en noe nyere bil med reim drift. Vil anbefale deg å ta turen opp på KMBK sine baner og slått av en prat. Vet de kjører mye V-One RRR på KMBK. De har sikkert noen brukte biler de vil få solgt også. Grerit å ha samme bil som en detl andre i klubben. Går noe i stykker er det stor sannsynlighet for at noen av de andre har delen du trenger slik at du kan fortsette å trene.

                              Lykke til. Håper å se deg på løp i nærmeste fremtid.

                              Se web siden til Sør-Cup. Under sommer sesongen 2009 finner du terminlisten:

                              http://www.sør-cup.no/paamelding/paamelding.html

                              Mvh
                              Asgeir
                              Asgeir Kinn 1979
                              RRR - RB - 4PK

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X