Ser ikke bra ut men det var den h....... bjørka da.....
Kurant nok for mitt bruk
Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
Driver in Team Push And Tow
Legger inn noen bilder av mine to biler.
Touringbilen er en FG sportsline som jeg kun vil konkurrere med på klubbløp. Denne er letter modifisert, og går rimelig greit.
Formel F1 er en RS5 2009 mod. som jeg tenker å konkurrere med både i klubbmesterskapet og i NorgesCupen.
Kan legge ut flere bilder ved en senere annlednig.
Har vært plaga med at dem låser seg ... møkk og skit (f.eks gummi fra dekk) som går inn og låser...
Det er IKKE gøy ... (og det skjer ikke bare med meg)
Competition drivers will appreciate the characteristics of the new glass fibre discs. Due to the material properties of the glass fibre in connection with the steel brake pads the brake disc achieves immediately full braking power. An additional advantage is the low operation temperature of the disc, hot steel brake discs tend to absorb tyre abrasion compounds what may lead to adhesion of the brake pads.
The diameter of the discs is a little bigger in order to achieve even better braking power. The delivered distance plates are mounted between brake saddle and wheel carrier.
Var en annen sak dem publiserte i forhold til dette, men finner ikke igjen i farta.
Edit: Øh. Ja. Dette sa jo i grunn ingenting om problemet.. Skal finne den andre saken etter hvert.. Jeg anbefaler deg i alle fall å bytte ut asap.
Ja folkens. Skal jeg slette tråden, eller orker noen av puddingene å finne fram kameraet og knipse noen bilder? 8-)
Her er min MCD Subaru - her satt opp med rally dempere og rally hjul for kjøring på annet underlag enn asfalt, men bruker den hovedsaklig med onroadhjul og korte dempere som en asfaltbil på Spydebergbanen.
Comment