Den danske avtalen var vel med importøren i Danmark eller? kanskje importøren i Norge kan prøve det samme?? Er kanskje ikke noen Norsk importør... Er ihvertfall en klasse som jeg lett kan være med på. passer studie lån litt bedre en grom klassen. pluss.. den absolutt største fordelen... Porsche karosseri.. mmmmm
Det blir jo "nesten" biligere å kjøpe ny bil fra FG Hobby en å bygge om Trucken.
Porsche hadde vert kullt da . eller MINI ?
Alle på KRONOS dekk (billig hos TK ) og et sett holder hele sesongen HA-HA ! ( for meg da !!!!!)
Det blir jo "nesten" biligere å kjøpe ny bil fra FG Hobby en å bygge om Trucken.
Porsche hadde vert kullt da . eller MINI ?
Alle på KRONOS dekk (billig hos TK ) og et sett holder hele sesongen HA-HA ! ( for meg da !!!!!)
Er nok like dumt å kjøpe ny bil, og heller bruke truck'en som delebil ja..
Men tenker mye på om vi kunne lagt det opp slik at all måtte kjøre f.eks PMT20, og kun 4 dekk pr. løp
evt. 8 ved 2-dagers. også PMT regndekk for alle våte dager vi har her i landet.
Kunne nesten tenkt meg å bytte klasse bare for å kunne kjøre med Porschekaross
Det er bra det har blitt litt diskusjon her. Når det gjelder pris på bil, så tror jeg det er vanskalig å komme under 10000 for en ny bil med bra servoer og de lovlige optionsdelene, jeg er ikke sikker, men tror att rtr bilene på markedet har litt dårlige servoer. Men uansett så er det mulig å lage en utrolig billig bil dersom man kjøper en brukt sportline som man pusser opp og setter på de lovelige optionsdelene.
Jeg vet at TK Trading driver og regner på pakkepris på HARM SR1, hvordan det er med med andre importører vet jeg ikke. Er det noen som har tid og lyst til å ta tak i FG importøren og få de til å lage en pakke? Når det gjelder dekk så har jeg mest tro på PMT Stratus 10, disse holder med nød og neppe ett helt løp i touring (90 min.) Så de burde holde fint i GT. Det jeg synes er fint med Stratus dekka er att de har bra grep hele levetiden.Vi kunne kansje brukt 20 og, men er redd det kan bli litt glatt... Jeg har ihvertfall spurt TK om han kan komme med ett "cup tilbud" på Stratus, noe han skal se på. jeg har ihvertfall stor tro på att vi bør ha enhetsdekk OG mengdeberensing på dekk for att dette skal bli suksess.
Blir vell ca 6700 - med frakt å toll for MINI/PORC trur eg . (uten EL)
MÅ jo bare bruke servoplata fra Trucken så lenge da .
For det må vell før el siden bli interese for "lastebil" igjen ??
Blant de SÆRE LS folka ??? LOL !!!!
Til jeg som er litt "noob". Når dere sier at dette skal være en budsjettklasse, hvor mye er budsjettet i året når det gjelder deler, dekk osv? Pleier motorer å ryke osv?
Til jeg som er litt "noob". Når dere sier at dette skal være en budsjettklasse, hvor mye er budsjettet i året når det gjelder deler, dekk osv? Pleier motorer å ryke osv?
Fabiz
Det er litt vanskelig å si hvor mye deler som ryker, det er først og fremst avhengig av hvor mye man kræsjer.... Noe som også invirker på delebudsjettet er hvor flink man er til å se over bilen FØR man kjører, det er som kjent mye billigere å reparere litt på forhånd enn masse etterpå.....
Dekk er kansje litt vanskelig å si noe om enda, men de pleier å koste ca 300 pr. par, i touring har jeg ett snitt på 2 sett (4 par) på hvert løp, men en GT bil med mindre vekt, mindre motor og dårligere bremser vil selvsagt slite mindre dekk, så jeg håper vi blir enige om å begrense det til 1 sett (2par) på hvert løp i GT. Hvis ikke vi velger ekstremt myke dekk kan man sikkert trene noe med dekkene etter man har brukt de på løp. Dersom du ikke har kjørt large scale før, så kan du sikkert ta kontakt med en av oss som har drevet med dette en stund for å få noen råbillige fjorårsdekk til å starte sessongen med.
Motorer pleier veldig skjelden å gå i stykker i large scale, du kan helt sikkert kjøre en sesong på en motor i GT, sikkert 2 og....
Håper du ble litt klokere...
Comment